به گزارش پارس به نقل از کاپ، محمدرضا عباسی در رابطه با شکست تیمش مقابل استقلال اهواز در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: ما تازه اول راه هستیم و قرار نیست با یکی، دو شکست ناامید شویم. در بازی اول مقابل استقلال که از بازی بازیکنان راضی بودیم و در بازی دوم نیز در اهواز به مشکلات فراوانی برخوردیم. شاید آن آب و هوا برای استقلال اهوازی ها خوب بود اما بازیکنان ما نفس هم نمی توانستند بکشند. 

وی ادامه داد: با قطعیت می گویم که در زمان برگزاری این بازی دمای هوا نزدیک به 57 درجه بود و نمی دانم سازمان لیگ با این دمای هوا چطور اجازه بازی می دهد. حتی ظهر همان روز دما به 60 درجه هم رسید. قطعا می شد این بازی را ساعت 10 یا 11 شب برگزار کرد تا حداقل بازیکنان بتوانند در زمین بدوند. سلامتی بازیکنان خیلی واجب تر از برگزاری مسابقات است اما متاسفانه سازمان لیگ برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری چنین مسابقاتی ندارد.دیدیم که تیم حریف هم در نیمه دوم کلا روی زمین خوابیده بود و با یک پنالتی اشتباه سه امتیاز این بازی را از ما گرفت. 

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در خصوص انتقاد شدید خطیبی از داور این مسابقه تصریح کرد: داور جوان این مسابقه ما را سوت می زد. با این حال ما قبل از بازی اعتراضی به این موضوع نکردیم اما دیدیم که پنالتی برای تیم حریف گرفت که تمام کارشناسان داوری آن را اشتباه خواندند. البته باز هم ما نگران نخواهیم بود چون در هفته های آینده فرصت برای جبران باقی است. 

وی در خصوص اینکه عنایت در مسابقه ای به اشتباهات داوران در هفته دوم اشاره کرده بود اما به دیدار سیاه جامگان و استقلال اهواز اشاره ای نشده بود گفت: این هم از لطف دوستان است. حداقل خدا را شکر که اعلام کردند حق یک تیم مشهدی دیگر به نام پدیده مقابل فولاد خورده شده و گل فولادی ها در حالت آفساید به ثمر رسیده است.  تیم ما مثل خودمان مظلوم است و به خاطر همین کسی تحویل مان نمی گیرد. ما خودمان نجابت به خرج می دهیم و هیچ چیز نمی گوییم اما به نظر می رسد این روش ها در این فوتبال جواب  نمی دهد. امیدوارم از هفته بعدی دست پدرانه کمیته داوران روی سر سیاه جامگان هم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی از خطیبی حمایت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما تازه اول راه هستیم و از زمانی که وارد لیگ برتر شدیم تصمیم گرفتیم که آستانه تحمل خود را بالا ببریم. مطمئنا خطیبی و تمام بازیکنان مورد حمایت باشگاه هستند و حالا حالاها نباید به دنبال اولتیماتوم و یا حتی تذکر به آنها بگردید. شک نکنید که در ادامه مسیرمان با یک شیب ملایم سیر صعودی را در پیش خواهیم گرفت و از این وضعیت خارج می شویم.

عباسی در پایان گفت: این هفته یک دیدار بسیار سخت مقابل نفت تهران داریم که در ادامه قرعه سخت ما باید مقابل یکی از تیم های آماده ایران قرار بگیریم اما امید دارم که در مشهد به نخستین امتیازات خود دست پیدا کنیم.