به گزارش پارس به نقل از کاپمنصور پورحیدری در خصوص آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: ما اردوی خوبی را را در سرعین آغاز کرده ایم. بچه ها در دو نوبت صبح و عصر کارهای تاکتیکی انجام می دهند. دیروز هم یک بازی تدارکاتی برگزار کردیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی درباره بازی تدارکاتی مقابل بهمن که روز گذشته برگزار شد خاطرنشان کرد: بازی خیلی خوبی بود. این بازیکنانی که جذب کردیم ما را به آینده خیلی امیدوار کردند. امیدوارم حضور این جوانان در کنار باتجربه ها بتواند به استقلال کمک کند. نتیجه در چنین دیدارهایی مهم نیست و بیشتر به فکر آماده سازی تیم و هماهنگی بازیکنان هستیم. 

سرپرست تیم استقلال در خصوص قرعه کشی لیگ پانزدهم بیان داشت: قرعه کشی لیگ زیاد فرقی نمی کرد. بالاخره ما باید با همه تیم ها بازی می کردیم و خدا را شکر که اولین بازی مان مقابل تیم تازه به لیگ آمده سیاه جامگان خواهد بود. 

وی در خصوص تاریخ دربی تصریح کرد: پارسال دربی هفته آخر برگزار شد. امسال اما شرایط طوری رقم خورده که دربی اواسط لیگ برگزار می شود و دو تیم هم در شرایط بازی قرار دارند و هم اینکه انجام مسابقه در اواسط لیگ می تواند از حساسیتش کاهش دهد.

پورحیدری درباره نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: خدا را شکر نقل و انتقالات خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان خیلی خوبی به تیم آمدند. باید از نظری و امیری تشکر کنم که بازیکنان خوبی جذب تیم شدند. البته باید بگویم ما هنوز هم کار داریم و با جذب یکی، دو بازیکن دیگر تیم مان کامل خواهد شد.