به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی محمد نوازی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان سال‌های نه چندان دور استقلال است، بازیکنی که سال‌های زیادی را با پیراهن آبی به میدان رفت و خاطرات سانترهای فوق‌العاده و پنالتی‌هایش از ذهن هواداران این تیم بیرون نمی‌رود.
 استقلال بلاتكليف‌ترين روزهايش را پشت سر مي‌گذارد، نظرت در اين باره چيست؟ 
واقعاً براي من جاي سؤال دارد چرا اين بلاتكليفي استقلال تمام نمي‌شود و تيمي كه ميليون‌ها هوادار و عاشق دارد بايد در روزهايي كه دنبال جذب بازيكن و برنامه‌ريزي براي فصل آينده باشد، تكليف خودش را نمي‌داند، هيأت مديره كه ندارد، مديرعامل معلوم نيست و سرمربي نيز روي هواست. به نظر من مسئولان وزارت ورزش و تمام آنهايي كه تصميم‌گيرنده هستند، بايد هرچه سريع‌تر به وضعيت استقلال سر و سامان دهند.

به نظرت چه گزينه‌اي بايد سرمربي استقلال شود؟
كسي كه بتواند استقلال را از اين ناكامي و وضعيت خجالت‌آور نجات دهد. متأسفانه در دو سال گذشته تحقير شديم، يك فصل پنجم و يك فصل ششم، دو فصل است از حضور در ليگ قهرمانان آسيا محروم شده‌ايم و اين براي استقلال فاجعه بزرگي محسوب مي‌شود. به نظرم كسي بايد بيايد كه دلش بسوزد، دنبال منافع شخصي‌اش نباشد، استقلال به تزريق خون تازه در تمام رگ‌هاي باشگاه نياز دارد و اميدوارم دوباره استقلال باعث افتخار ما شود.

از گزينه‌هاي نيمكت استقلال خبر داري؟
من از طريق جرايد و راديو و تلويزيون چيزهايي شنيده‌ام، اول بايد معلوم شود استقلال گزينه داخلي نياز دارد يا گزينه خارجي. اين بايد در جلسه‌اي كه كارشناسان حضور دارند مشخص شود. بايد دقت نظر زيادي براي معرفي نيمكت جديد استقلال داشت.

تو كدام گزينه را انتخاب مي‌كني، ايراني يا خارجي؟
اول اينكه تعريف شما از مربي خارجي چيست؟ اگر قرار باشد هدايت استقلال به يك خارجي سپرده شود، بايد آن قدر بزرگ و اسم و رسم‌دار باشد كه هيچ‌كس نتواند درباره كارنامه و توانايي‌هايش حرفي بزند. در بين گزينه‌هاي داخلي نيز يك آدم باتجربه و استقلالي كه شناخت كلي داشته باشد، سرمربي شود. الان در بين ايراني‌ها منصوريان و پرويز مظلومي شانس بيشتري نسبت به سايرين دارند.

تو به كدام يك از اين دو نفر رأي مي‌دهي؟
منصوريان انگيزه بالايي دارد. در اين دو فصل مربيگري كرده و كارنامه خوبي از خود بر جاي گذاشته است. پرويز مظلومي نيز از نظر تجربه بالاتر از منصوريان است و در مدتي كه هدايت استقلال را بر عهده داشت، نتايج خوبي به دست آورد. به نظر من اگر مديران استقلال مي‌خواهند از بين منصوريان و مظلومي سرمربي را انتخاب كنند، بهتر است يك نظرسنجي گذاشته و از هواداران رأي‌گيري كنند!

ممكن است نوازي نيز روزي به استقلال برگردد؟
چرا كه نه، استقلال خانه من و امثال من است. من بيش از 10 سال پيراهن استقلال را پوشيدم و عملكردم مشخص است. در بي‌پولي‌ها بودم، مصدوم شدم، از بهترين پيشنهادات گذشتم، به خاطر استقلال از رفتن به اروپا خودداري كردم و... اما با تمامي اينها از نوازي دعوت نشده است. خدا را شكر محبوبيت من از خيلي‌ها در استقلال بيشتر است.