پايگاه خبري تحليلي «پارس»- صفحه اول روزنامه سان که عکسی از رحیم استرلینگ در حال مصرف گاز خنده منتشر کرده است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، برندن راجرز، سرمربی لیورپول پس از انتشار تصویری از رحیم استرلینگ، بازیکن این تیم در حال مصرف گاز خنده (اکسید نیتروژن) قرار است با این بازیکن صحبت کند.

رحیم استرلینگ

روزنامه سان، چاپ سه‌شنبه ۱۴ آوریل عکسی از مهاجم ۲۰ ساله لیورپول در صفحه اول خود منتشر کرده که در حال مصرف گاز خنده است.

رحیم استرلینگ در پیروزی دیشب دو بر صفر لیورپول مقابل نیوکاسل در ورزشگاه آنفیلد گل اول سرخ پوشان را به ثمر رساند.

برندن راجرز در مورد انتشار عکس مهاجم تیم خود در حال مصرف گاز خنده گفت:" فکر می‌کنم این کار درستی نیست، به همین سادگی. ما می‌خواهیم همه بازیکنان ما کاملا حرفه‌ای باشند و روی فوتبال تمرکز کنند، من می‌دانم که رحیم نیز چنین بازیکنی است."

به گزارش رسانه‌های بریتانیا این اتفاق در حالی رخ داده که این بازیکن در گفتگویی تایید کرده بود که پیشنهاد هفته‌ای ۱۰۰ هزارپوند باشگاه لیورپول را برای تمدید قرار داد رد کرده است.

سرمربی لیورپول در ادامه صحبت‌های خود در مورد این اتفاق گفت: " بازیکنان نه تنها داخل زمین بلکه بیرون زمین هم باید حرفه‌ای عمل کنند اما من با او درباره این اتفاق صحبت خواهم کرد و ما از این موضوع عبور خواهیم کرد."

رحیم استرلینگ1

آقای راجرز در ادامه گفت:"بازیکنان جوان اشباهاتی را مرتکب می‌شوند، اما باید از این اشتباهات درس بگیرند و این تنها موضوع مهم در این رابطه است."

گاز اکسید نیتروژن معمولا در عمل‌های جراحی و دندان پزشکی برای بیهوشی بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد اما این گاز یکی از مواد استنشاقی پرطرفدار است که باعث خنده، سرخوشی و سستی در فرد مصرف کننده می‌شود.