دیدار آغازین هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه های ایران عصر امروز (جمعه) با قضاوت احمد صالحی بین تیم های پرسپولیس و راه آهن تهران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار و با تساوی 2 بر 2 همراه شد.


پرسپولیس که فصل تاریکی را در لیگ برتر پیگیری می کند با قبول این تساوی خانگی 28 امتیازی شد.

راه آهن نیز که اکثر دقایق این دیدار را 10 نفره بازی می کرد با کسب این تساوی 20 امتیازی شد تا به بقاء در لیگ برتر امیدوار شود.

حمید درخشان که در این دیدار هادی نوروزی، فرناندو گابریل و سوشا مکانی را در اختیار نداشت تیمش را با ترکیب مسعود همامی، بابک حاتمی(محمد عباس زاده)، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، مایکل اومانیا، مهرداد کفشگری، محمد نوری، امید عالیشاه(علی علیپور)، مهدی طارمی و رضا خالقی فر(مهدی دغاغله) را به میدان فرستاد.

برای راه آهن نیز، ایگور نزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، عادل کلاه کج،(سیداحمد موسوی) سیامک کوهنورد، عباس محمدرضایی(مارتین موتومبا)، مهرداد محمدی، بهادر عبدی(مجتبی شیری) و امین منوچهری بازی کردند.

نیمه نخست این دیدار با اشتباهات متعدد هافبک های دو تیم پیگری شد و همین مساله سبب گردید تا فرصت گل چندانی روی دروازه ها ایجاد نشود.

در دقیقه 40، بابک حاتمی مدافع پرسپولیس پشت محوطه جریمه مهاجم راه اهن را با خطا متوقف کرد تا داور در سوت خود دمیده و این مدافع را با کارت زرد جریمه کند.

رامین رضائیان بازیکن ملی پوش راه آهن همین ضربه آزاد را به زیبایی درون دروازه سرخپوشان قرار داد تا شاگردان فرهاد کاظمی از حریف پیشی بگیرند.

در دقیقه 42، ابراهیم کریمی مدافع راه آهن به وضوح مهدی طارمی را با خطا متوقف کرد تا با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شود.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، حمید درخشان محمدعباس زاده و علی علیپور را جایگزین بابک حاتمی و امید عالیشاه کرد تا تیمش با 3 مهاجم، برای جبران نتیجه تلاش کند.

در دقیقه 66 بهترین فرصت پرسپولیس برای گلزنی ایجاد شد که علی علیپور مهاجم جوان سرخپوشان با بی دقتی توپ را به بیرون فرستاد.

در دقیقه 69، علی علیپور بار دیگر و در کمال ناباوری نتوانست گلزنی کند و اعتراض تماشاگران را در برداشت. این مهاجم جوان پس از این اتفاق خودزنی کرد!

در دقیقه 77 حملات پرسپولیس نتیجه داد و پاس در عمق محسن بنگر به مهدی طارمی رسید تا این مهاجم کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

یک دقیقه پس از آن اشتباه دور از انتظار حمیدرضا علی عسگری سبب شد تا امین منوچهری صاحب توپ شده و با شوتی زیبا دومین گل تیم قعرجدولی راه آهن را به نام خود ثبت کند.

در دقیقه 90، احمد صالحی به سود پرسپولیس خطای پنالتی اعلام کرد تا محمد نوری کار را به تساوی 2 بر 2 بکشاند.