به گزارش پارس به نقل از  مهر ، در لحظه ورود کاروان ورزشی ایران به ورزشگاه اصلی بازیهای آسیایی، گوینده ورزشگاه در راستای معرفی نمادهای هر کدام از کشورها، کاروان ورزشی ایران را با نماد گل رز معرفی کرد.

* کاروان ورزشی کره‌شمالی به محض ورود به ورزشگاه و رژه در پیست ورزگاه با تشویق تماشاگران مواجه شد، این در حالیست که کره‌شمالی سال‌هاست با همسایه جنوبی خود روابط خوبی ندارد.

* در هنگاه رژه کاروان‌های ورزشی، نام هر کدام از کشورها در با نورپردازی جالب توجه و زیبایی در سکوی تماشاگران نقش می‌بست.

* کاروان ورزشی عربستان و امارات در حالی در مراسم رژه بازیهای آسیایی حضور داشتند که هیچ زن ورزشکاری در بین اعضای این کاروان دیده نمی‌شد.

* کاروان ورزشی کره‌جنوبی نیز به عنوان آخرین تیم در مراسم رژه حضور داشت که با تشویق خاص و ویژه تماشاگران هموطن خود مواجه شد و از هم اکنون چهره یک تیم مدعی را به خود گرفت.

* پس از صحبت‌های "کیم یو سو" مسئول برگزار رقابتها، شیخ احمد فهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس جمهور کره‌جنوبی، هفدهمین دوره بازی‌‌های آسیایی در شهر اینچئون آغاز شد.

* "کیم یو سو" این مسابقات را برای پیشرفت ورزش در کل آسیا مهم دانست. وی همچنین برای خانواده بزرگ و 4 میلیارد و 500 میلیونی آسیا آرزوی روزهای خوبی کرد.

* "احمد فهد الصباح" رئیس شورای المپیک آسیا هم در این مراسم آرزو کرد خانواده بزرگ قاره آسیا از این فرصت برای پیشرفت بیشتر استفاده کنند.

* "پارک گیونگ هی" رئیس جمهور زن کشور کره‌جنوبی هم به همه حاضران خوش آمد گفت و پس از صحبت‌های وی  هفدهمین دوره بازی‌‌های آسیایی در شهر اینچئون بصورت رسمی آغاز شد.