به گزارش پارس به نقل از تسنیم، اولاریو سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات پس از پیروزی الاهلی مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داشتیم. البته انتظار آن را هم داشتیم که تیم سپاهان بهتر از آن فیلم هایی باشد که دیده بودیم. این بازی پایان خوبی برای تیم ما بود. بازیکنان سپاهان در ضربات آخر اشتباهاتی داشتند و فرصت های زیادی را از دست دادند ولی ما از ۲ فرصت خود استفاده کردیم.

وی افزود: بازیکنان ما در ۲۰ دقیقه آخر سخت خسته شده بودند و همانطور که قبل از بازی گفته بودم، ۳ روز پیش بازی سختی کرده بودیم و باید به خاطر عملکرد خوب بازیکنانم به آنها تبریک بگویم و امیدوارم که این سه امتیاز در آینده به درد ما بخورد.

اولاریو در پاسخ به این سئوال که آیا این نتیجه عادلانه بود، خاطرنشان کرد: باید صادق باشم و بگویم که فوتبال همیشه عادلانه نیست.

وی درباره وقت کشی تیمش در این بازی بیان کرد: من به بازیکنان پیشنهاد وقت کشی نمی دهم و حتی وقتی دروازه بان وقت تلف می کرد، به او می گفتم بازی را شروع کن اما باید بگویم که ما مقابل تیم قدرتمندی بازی می کردیم و احتمال مصدومیت بازیکنانمان وجود داشت.

اولاریو درباره داوری و اینکه او با تیم الاهلی مهربان بود گفت: در حال حاضر شایسته نیست که درباره داوری صحبت کنیم چون این صحنه ها را به خوبی به یاد ندارم اما ما در برابر تیم قدرتمندی بازی کردیم و این در حالی بود که چهار پنج بازیکنمان را در اختیار نداشتیم و باید خدا را شکر کنیم که با این تعداد بازیکن توانستیم برابر سپاهان به پیروزی برسیم.