به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم فوتبال فولام شب گذشته (شنبه) در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود چلسی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد. این اولین بازی خانگی بود که فیلیکس ماگات، سرمربی جدید سفیدپوشان کریون کاتیج، هدایت فولام را بر عهده داشت. در این بازی که اشکان دژاگه، هافبک ایرانی فولام ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت، برد هانگلند، مدافع نروژی میزبان در دقیقه ۱۳ در برخوردی شدید با هم تیمی اش، کایران ریچاردسون، مصدوم و مجبور به ترک میدان شد. این اتفاق همان چیزی بود که فیلیکس ماگات در شکست تیمش تاثیر گذار دانست.

سرمربی فولام گفت: کنترل بازی در نیمه اول دست ما بود و فرصت چندانی به چلسی برای خلق موقعیت نداشتیم. ۲ یا ۳ موقعیت بسیار خوب داشتیم اما در ابتدای نیمه دوم فراموش کردیم چگونه باید دفاع کنیم. کاپیتان مان مصدوم شد و آن یک مشکل بزرگ بود. هنوز هم نمی دانم وضعیت او چگونه است اما امیدوارم به زودی برگردد و هفته بعد در ترکیب حضور داشته باشد. فکر نمی کردم بازیکنی مانند او دچار چنین اشتباهی شود. او قلب تیم است و همه چیز را تحت کنترل داشت. برد برای ما بازیکنی مهمی است اما حالا روانه بیمارستان شده است.

ماگات با وعده به هواداران جهت تلاش برای برطرف کردن مشکلات دفاعی فولام، افزود: در هفته آینده در تمرینات مان بیش از پیش روی کارهای دفاعی تمرکز می کنیم. به ندرت پیش آمده که ببینم تیمم گلی مانند گلی که فولام برابر چلسی خورد، دریافت کرده باشد. آندره شورله (مهاجم آلمانی چلسی) در سراسر زمین برای خودش جولان می داد و گل می زد و هیچ حرکت برای متوقف کردن او صورت نگرفت.

بازی بعدی یاران اشکان دژاگه در لیگ برتر، شنبه هفته آینده در خانه تیم کاردیف ولز است، تیمی که با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به فولام و یک پله بالاتر از آن در رده نوزدهم جدول قرار دارد. ماگات با ابراز امیدواری نسبت به کسب نتیجه در دوئل قعرنشینان لیگ برتر گفت: مطمئناً هنوز امیدی هست. چلسی تیم صدرنشین لیگ است. بازی را نبردیم اما هیچ کسی هم از ما انتظار چنین کاری را نداشت. در بازی بعدی در کاردیف اوضاع بهتر خواهد شد.