به گزارش پارس به نقل از گل، مهرداد پولادی مدافع چپ سابقا چپ پرسپولیس سرانجام به زمین فوتبال بازگشت اما تنها سه دقیقه دوام اورد و مجددا به خاطر مصدومیت زمین بازی را ترک کرد. او بعد از ضربه آرش افشین به سینه مصدوم شده و به رختکن انتقال داده شد به دلیل اینکه در رختکن حالش بد شد برای عکس برداری و معاینه دقیق به بیمارستان انتقال داده شد.


پولادی که ماه هاست به دلیل مصدومیت جدا تمرین می کند و در ترکیب پرسپولیس حضور ندارد امروز با همان بدن آماده و شانه های ستبر در دقیقه ۴۵ از روی نیمکت بلند شد و جای امید عالیشاه را در زمین گرفت.
پولادی که فصل گذشته به پرسپولیس پیوسته به دلیل یک جراحی ناشیانه مدتی طولانی از حضور در میادین فوتبال منع شده بود. اما طلسم این بازیکن چپ پا در بازی مقابل فولاد شکست شد که عاقبت خوبی برای او نداشت.
در اغاز نیمه دوم پولادی به خاطر مصدومیت زمین را ترک کرد و حالا باید منتظر نظر پزشکان این تیم بود و دید آیا سرانجام او مجال خودنمایی در تیم ملی را پیدا می کند یا این مصدومیت طولانی مدت ناباورانه جام جهانی را از او می گیرد.

پولادی در این باره گفته است: بدنم خیلی آماده بود اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد ضربه ای که به بدنم خورد باعث شد که در یک طرف بدنم به طور کامل احساس درد بکنم.