به گزارش پارس به نقل از فارس، علیرضا منصوریان پس از جلسه با مسئولان فدراسیون اظهار داشت: جلسه خوبی با کفاشیان، نبی، تاج و جمالی داشتیم در مجموع اولویت ها مطرح شد که در ابتدا اولویت با تیم بزرگسالان است و پس از آن برگزاری لیگ برتر و بعد حضور تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا و بعد هم حضور تیم امید در مسابقات آسیایی است. به نوعی تیم امید آینده و پشتیبان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود.

وی افزود: پس از جلسه سه ساعته که داشتیم به نقطه نظر کلی نرسیده ایم و قرار شد فردا جلسه ای ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح برگزار شود تا به جمع بندی نهایی برسیم، ما نمی خواهیم نه لیگ آسیب ببیند نه تیم ملی و نه مربیان.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال تصریح کرد: من خودم هم اولویت را به تیم ملی بزرگسالان می دهم، موضوعی که برایم در جلسه امروز خیلی جالب بوده این بود که مسئولان به دنبال اهداف کی روش بودند و این خیلی خوب است به هر حال ما شانس صعود از گروه مان داریم و باید شرایطی را فراهم کنیم تا تیم خوبی روانه مسابقات شود همچنین باید قبول کنیم که تیم امید اگر می خواهد در مسابقات شرکت کند با تمام قوا حاضر شود. سیاست کفاشیان در این است که در سالی که مسابقات خوب فوتبالی داریم، لذت مردم ادامه داشته باشد و امیدوارم فردا به نتیجه خوبی برسیم که در آینده باعث ناکامی و سرخوردگی نشود.

منصوریان تصریح کرد: باید تمام نقاط مثبت و آسیب را در نظر بگیریم جمالی هم در این جلسه به این علت حاضر شده بود که تمام مسائل را در نظر بگیریم به هر حال در تیم های لیگ برتری هم مدیران و مربیان سرمایه گذاری کرده اند و می خواهند از بازیکن خود استفاده کنند. من مثالی می زنم مثلاً پرسپولیس سه بازیکن دارد که امید عالیشاه هم بازیکن ماست اما مصدوم بود.

وی ادامه داد: جلسه ما به درازا کشید و خودم خواستم که فردا در این باره تصمیم نهایی گرفته شود ما اسامی که به آسیا ارسال کرده ایم و بن بست هایی که AFC برای ما گذاشته باید افرادی را انتخاب کنیم که بتوانیم از تمام موانع عبور کنیم. باید بهترین تصمیم گرفته شود باید بررسی کنیم و فردا در این باره تصمیم بگیریم درست است که ما ۲۰ دی ماه به عمان سفر خواهیم کرد اما امیدوارم که فردا تصمیم خوبی بگیریم که نه تیم ملی بزرگسالان ضربه ببیند و نه لیگ برتر و نه مربیان.

منصوریان در مورد اینکه آیا بازیکن جایگزین نفرات خط خورده خواهد کرد، تصریح کرد: ما چهل و دو سه نفر را ثبت کرده ایم، حضور ما هم در مسابقات الزامی است زیرا اگر در رقابت ها حاضر نشویم محرومیتی شامل تیم امید می شود. باید همه چیز را در نظر بگیریم علاوه بر اینکه امسال سال فوتبال خوب است مسابقات فشرده ای هم وجود دارد این موارد همه دست به دست هم می دهد و شرایط را دشوار می کند.

وی در مورد اینکه با این امر تیمش متضرر می شود و آیا از این موضوع ناراحت نیست، گفت: اگر اجازه دهید فردا پس از اینکه همه چیز مشخص شد صحبت کنیم ما قولی داده بودیم که تمام بازیکنان پس از بازی با کره جنوبی به تیم هایشان بازگردند. ما یک بازیکن از ایران جوان را برای اولین بار دعوت کرده بودیم که فکر می کنم انتخاب خیلی خوبی بود، مربی آنها به ما زنگ زد و گفت درست است که تیم ما ضربه خورد اما به خاطر تیم ملی چیزی نمی گوییم امروز گروه آخر همراه با ما به تهران آمدند، باید ببینیم چه نفراتی را می خواهیم به مسابقات ببریم، شرایط بسیار سخت است به نوعی ما بین سه رأس قرار گرفته ایم تیم بزرگسالان، لیگ برتر و مربیان که اگر یک انتخاب اشتباه انجام دهیم شاید آسیب وارد شود.

منصوریان در مورد اینکه حمایت لازم را او صورت نمی گیرد، گفت: به هر حال باید منافع و احساسات مردم و همه موارد را در نظر گرفت منابع جایگاه خودمان در کنار این موارد شکل می گیرد من خودم هم معتقدم که تیم ملی اولویت اول را دارد، نباید چالش ایجاد کنیم من به مربیان هم حق می دهم نباید تصمیمی بگیریم که باعث عدم قهرمانی و یا سقوط تیمی شود، هنوز ما هم شرایط را نمی دانیم. به هر حال کادر فنی تیم ملی هم در تلاش است و کی روش خود را یک ایرانی اعلام کرده ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا نهایت همکاری را داشته باشیم من به کادر فنی احترام می گذارم خوشحالم که هم اکنون بازیکنان تیم ما تأثیرگذارترین بازی ها را انجام می دهند و به کفاشیان هم گفتم که می توانیم تیم مستحکمی داشته باشیم. هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد به آن احترام می گذاریم، حتی اگر به ضرر ما باشد هیچ مشکلی نداریم.

وی در مورد اینکه آیا به اعتبار او لطمه ای وارد نمی شود افزود: من هم به کفاشیان گفتم که اعتبار کادر فنی زیر سوال نرود و بهترین تصمیم گرفته شود. به گونه ای نباشد که منصوریان را به پایین هل دهیم منصوریان نه اگر گل محمدی و هر شخص دیگری بود باید بهترین تصمیم گرفته شود. همان طور که فوتبال بازیکن سازی می کند فدراسیون هم مربی و سرپرست تولید می کند.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط احتمال استعفای او وجود دارد، گفت: شما جلوتر از من هستید، اجازه دهید فردا در جلسه همه چیز مشخص می شود.