به گزارش پارس به نقل از روزنامه گل، بعد از حضور منشوری خانم لیما، بازیگر و مدل برزیلی در مراسم قرعه کشی جام جهانی که واکنش هموطنان همیشه در صحنه را در فضای مجازی درپی داشت، چند راهکار برای پخش زنده تلویزیونی و بدون سانسور قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ به صدا و سیما و مسئولان ارایه می کنیم تا با استفاده از روابط حسنه با میزبان بعدی که کشور دوست و برادر روسیه است، حداقل جلوی حال گیری چهار سال آتی گرفته شود.

چون تقریبا صد در صد مطمئن هستیم که روس ها هم در مراسم افتتاحیه از یک خانم شبیه ماریا شاراپووا استفاده خواهند کرد که ممکن است پوشش خانم لیما در مقابل پوشش او حجاب محسوب شود‍ و از آن جا که یقینا در سال ۲۰۱۸ هم آقایان پوتین و مدودف با تغییر چرخشی پست در حال خدمت رسانی زورکی به مردم روسیه هستند، می توان از مدودف به عنوان نخست وزیر فعلی و رییس جمهور آینده کمک گرفت تا خانم مجری لباس مناسب بپوشد.

۱. راهکار سیاسی:
مهم برای مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ مدیریت پوشش مجری خانم روسی است، یعنی اگر بتوانیم کاری کنیم که مجری زن برنامه عادی لباس بپوشد، می توانیم مراسم را پخش کنیم. پس مسئولان باید از تمام ظرفیت دیپلماتیک کشور استفاده کنند و از زوج پوتین- مدودف بخواهند رعایت حال ما را بکنند.

۲. راهکار فنی:
اگر مهندسان متعهد وطنی شاغل در صدا و سیما تا سال ۲۰۱۸ موفق به اختراع سیستم ویرایش آنلاین لباس بشوند و بتوانند زنده زنده لباس مناسبی بر تن مجری زن بپوشانند، مشکلی از بابت پخش زنده هیچ مراسمی نخواهیم داشت!

۳. راهکار مردمی:
پیشنهاد می شود با شناسایی مجری زن روسی از مردم بخواهیم یکی دو روز قبل از مراسم، سری به صفحه فیس بوک او بزنند و الطاف بعد از مراسم را قبل از مراسم نثارش کنند، بلکه بترسد یا ارشاد شود و با لباس مناسب در مراسم حاضر شود.

۴. راهکار رسانه ای:
اگر هیچ کدام از راهکارهایی که گفتیم جواب نداد، می توان از ظرفیت رادیو برای پوشش زنده مراسم استفاده کرد.

۵. راهکار امنیتی:
چون بالاخره مردم متوجه می شوند که پوشش مجری زن مناسب نبوده و بعد صفحه فیس بوکش را مورد عنایت قرار می دهند، پیشنهاد می شود دستگاه های ذیربط، اینترنت مملکت را آن طور که خوب بلدند، قطع کنند تا تمدن چندهزارساله ایرانی خوش نام بماند!

۶. راهکار ورزشی:
با راه نیافتن به بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ بار سنگینی از دوش صدا و سیما برداشته می شود. این هم یک راه است بالأخره!

۷. راهکار سراسری:
راهکارهای دیگری چون قطع برق سراسری هم وجود دارد که عالی است، ولی منطقی نیست.

و اما این مطلب را با این خبر خوش به پایان می بریم که بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار می شود، بعدش هم کی مرده است و کی زنده؟ !