به گزاش پارس نیوز ، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا می‌شود مرتضی حیدری، مجری مشهور صداوسیما که صاحب یک مجتمع ۱۵ واحدی در خیابان سهروردی است، با تهدید مستاجرانش قصد دارد آنها را مجبور به تخلیه واحدها کند.

این ویدئو را حمید حاجی‌پور، خبرنگار، در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است که به استناد اطلاعات موجود در صفحات شبکه‌های اجتماعی‌اش خبرنگار پیشین روزنامه ایران بوده و اکنون سردبیر سایت پژوهشی فرش ایران است.

او با انتشار این ویدئو در کنار تصویری از مرتضی حیدری این‌طور ادعا کرده است: «آقای مرتضی حیدری هستند، مالک مجتمع ۱۵ واحدی در خیابان سهروردی، وی ۲ شرخر را فرستاده تا با تهدید، مستاجران مجتمع را مجبور به تخلیه از آپارتمان‌هایش کند. قرار است فردا با حکم قضایی اسباب و وسایل ۱۵ خانواده را بریزد توی خیابان!»

مرتضی حیدری کیست؟

مرتضی حیدری مجری و گوینده خبر صدا و سیما است. حیدری بیشتر به دلیل اجرای برنامه «گفتگوی ویژه خبری» در شبکه دوم سیما شناخته شده است. او سه دوره پیاپی مجری مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیما بود.

بیوگرافی مرتضی حیدری

مرتضی حیدری ۲۷ خرداد سال ۱۳۴۷ در محله سه راه آذری شهر تهران و در یک خانواده ۷ نفره متولد شد.

او دانش‌آموخته رشته فیزیوتراپی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است و دکترای مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه را دارد.

لازم به ذکر است این ادعاها از سوی روزیاتو قابل تایید یا تکذیب نیست.

/روزیاتو