به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رجبعلی خسروآبادی که صبح امروز (سه‌شنبه 11 اسفند) در نشست هماهنگی نوروز 95 سخن می‌گفت، بر لزوم هم‌افزایی میان میراث فرهنگی و شهرداری تهران در زمینه گردشگری در کلان‌شهر تهران و برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اصل تکلیف ما فراهم‌سازی زمینه رفاه مردم و خدمتگزاری به آنان است، افزود: شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی می‌توانند در یک راستا با ایجاد هم‌افزایی و همکاری در جهت خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در حوزه گردشگری ایام نوروزی گام بردارند.

خسروآبادی با اعلام اینکه خدمات تهران‌گردی در سال‌های اخیر به مردم، موجب الگوبرداری بسیاری از استان‌های کشور شده است، گفت: به واسطه فعالیت‌ها، خدمات، بسترسازی‌ها و آمادگی‌هایی که در حوزه گردشگری شکل گرفته، هم اکنون شهر تهران در ایام عید مسافرپذیر شده و خدمات شهرداری تهران در زمینه BRT، مترو، برج میلاد، باغ موزه‌های مختلف، مردم را ترغیب کرده که به تهران سفر کنند.

او تاکید کرد: خوشبختانه میراث فرهنگی و شهرداری تهران می‌توانند نقطه به نقطه به یکدیگر وصل شوند و خط مشی همکاری بین آنان شکل گیرد، تا با هم‌افزایی زمینه خدمت‌رسانی به شهروندان و هموطنان و جلب رضایتمندی آنان فراهم شود.

وی فعالیت شهرداری تهران در زمینه توسعه گردشگری را موجب افزایش درصد استفاده مردم از مراکز فرهنگی مختلف چون موزه‌ها دانست و ادامه داد: مدیریت یکپارچه شهری ایجاب می‌کند امسال این هماهنگی بین دستگاهی بیش از پیش ادامه یابد.