به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس، سید جعفر هاشمی تشکری معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص علت مخالفت اعضای شورای شهر با احداث خط اتوبوس بی آر تی مطهری-بهشتی اظهار داشت: بعد از اعتراض و مخالفت هایی که اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران از احداث خط اتوبوس تندروی مطهری- بهشتی داشتند، طی جلسه ای بین نمایندگان مردم و شورای عالی ترافیک و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران این اختلافات برطرف گردید.

وی در ادامه افزود: در این جلسه تمامی نقطه نظرات و پیشنهادهای کارشناسان و به خصوص اعضای کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران مطرح و مقرر گردید که توسط پیمانکار و معاونت حمل و نقل شهرداری تهران رعایت و اجرایی شود.

معاون شهردار با بیان این که به دلیل عدم حضور رئیس پلیس راهور تهران در این جلسات مقرر گردید با حضور رئیس پلیس راهور اشکالات مربوط به خط اتوبوس تندروی بهشتی- مطهری مرتفع گردد خاطرنشان کرد: با برطرف شدن این اشکالات قطعا این خط اتوبوس تندرو به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی تشکری در ادامه تصریح داشت: قطعا با برطرف شدن مشکلات خط اتوبوس بی آر تی مطهری- بهشتی تا پایان سال جای به بهره برداری خواهد رسید.