به گزارش پارس ، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مورد وزیر علوم نظر این کمیسیون استیضاح نیست، گفت: ما طرح سوال از وزیر را مطرح کردیم که هنوز در کمیسیون نیز مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه نظر کمیسیون در مورد انتصابات وزیر علوم و اقدامات وی، پیگیری با زبان نرم است، گفت: قرار بود فرجی دانا در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور پیدا کند که عازم اجلاس یونسکو شد و بعد از بازگشت وی، امیدواریم با پیغام و پسغام هایی که از طرف نمایندگان داده شده، شاهد تغییر رفتار وزیر علوم باشیم.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: اگر در رفتار وزیر علوم تغییری صورت نگیرد، بعید نیست که مجلس وارد استیضاح وی شود.

زاهدی در مورد حضور وزیر اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون گفت: مباحث مختلفی را در مورد دانشگاه ها اعم از وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد با حضور وزیر اطلاعات بررسی می شود.

وی در مورد اینکه وزیر علوم گفته است که در صورتیکه وزارت اطلاعات صلاحیت افرادی را که منصوب کرده است رد کند آنها را برکنار می کند که در جواب گفت: یکی از مسائلی که قرار است در جلسه با وزیر اطلاعات مطرح کنیم استعلام افراد مختلف از وزارت اطلاعات و به ویژه انتصابات در وزارت علوم است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در پایان خاطر نشان کرد: ما همواره طبق قانون و مصوبات عمل می کنیم و نه خارج از آن.