به گزارش پارس ، محسن بهرامی از نزدیکان محمد شریعتمداری وزیر دولت اصلاحات در گفت وگو با فارس به آخرین پیگیری ها و جلسات برای تشکیل حزب و یا جبهه ای با محوریت اعتدال از سوی محمد شریعتمداری پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل حزب پروسه ای طولانی است گفت: آقای شریعتمداری در مدت ها پیش به دنبال تشکیل حزبی با موضوع اعتدال بودند و بنا داشتند چه در عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشند و یا نباشند این ضرورت را دنبال کنند و حول محور آن کارهای تشکیلاتی انجام دهند.

سخنگوی ستاد شریعتمداری در انتخابات ۹۲ تاکید کرد: آقای شریعتمداری در ایام انتخابات رایزنی هایی را با برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جهت ائتلاف داشتند، بنابراین شاید اصلاً نتوانیم حزب تشکیل دهیم و بیشتر به صورت دعوت به ائتلاف و تشکیل یک جبهه باشد.

بهرامی ادامه داد: باتوجه به اینکه در حال حاضر رئیس جمهوری با نگاه اعتدال گرایانه از سوی مردم انتخاب شده است؛ حزب یا جبهه آقای شریعتمداری می تواند در اجرای برنامه های وی کمک و برای تحقق این برنامه ها کادر سازی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب اعتدال آقای شریعتمداری برای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز برنامه خواهد داشت یا خیر، گفت: یکی از کارکرد احزاب حضور پررنگ در مقاطع انتخابات است و این حزب نیز در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی نیز حضوری فعال خواهد داشت.

این فعال سیاسی در پایان با بیان اینکه در دولت های گذشته همچون دولت سازندگی و اصلاحات احزابی همچون کارگزاران و مشارکت شکل گرفتند تصریح کرد: حزب اعتدال درست است که همسو با دولت یازدهم است اما حزب دولت نیست بلکه حزبی دولت ساز خواهد بود.