به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی اکبر ولایتی در حاشیه همایش بیداری اسلامی؛ افق های آینده و انتخابات ۹۲ در جمع خبرنگاران درباره تبلیغات انتخابات خاطر نشان کرد: مطابق قانون از زمانی که کاندیدا ها مجاز به تبلغات هستند بحث تبلیغات را آغاز می کنیم و با توجه به فرصتی که رسانه ملی و رادیو در اختیار کاندیدا ها قرار داده است فرصت و امکان کافی برای تبلیغات وجود دارد و نیازی به هزینه های مالی زیادی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد به نفع کسی از انتخابات کناره گیری کنید؟ گفت: به هیچ وجه این امکان وجود ندارد و ان شاالله تا آخر هستم و منتظر آرای ملت هستیم هرکسی که در انتخابات پیروز شود مسلما حمایت آحاد ملت را خواهد داشت و مردم هم به سابقه و برنامه های افراد نگاه می کنند و در کنار آن به ظرفیت و سابقه افراد مهم توجه دارند.

این کاندیدا ی انتخابات در پاسخ به پرسش دیگری درباره تعطیلی ستاد انتخابات ستاد ائتلاف پیشرفت افزود: ما سه نفر همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ائتلاف پیشرفت با سایر کاندیدا ها هم رایزنی صورت می گیرد؟ گفت: همچنان در کنار بقیه برادران فعالیت خواهیم کرد تا این که به توافق برسیم. ما سه نفر تا آخر فعالیت خود را ادامه می دهیم و در نهایت تصمیم خواهیم گرفت که چه کسی باید به صحنه انتخابات به عنوان کاندیدا ی نهایی وارد شود.