به گزارش پارس به نقل از مهر، سردار حسین سلامی عصر پنجشنبه در یادواره گرامیداشت جان باختگان منا، یادواره شهدای شهرستان و شهدای مدافع حرم، با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان فاجعه منا افزود: آنان بواسطه بی کفایتی نظام پوسیده و فرسوده که قادر به تامین امنیت جان و مال مهمانان نبودند، به فیض شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل با انقلاب اسلامی سبب آبرو، عزت ایران و سایر ملل شده است گفت: امام راحل دست آمریکا و غرب را از ملت ایران کوتاه کردند و ملت ایران را از حکومت طاغوت نجات دادند.

وی با اشاره به اینکه خورشید پرفروغ ولایت در سرزمین ایران طلوع کرد گفت: حضرت امام راحل بذر آگاهی را در ضمیر، وجدان و قلب مسلمانان عالم کاشتند.

 سلامی با اشاره به اینکه بذرهای کاشته شده به نهال های پرثمری تبدیل شده است یادآور شد: حضرت امام راحل حق بزرگب برگردن مسلمانان و ملت ایران اسلامی دارند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه مقام معظم رهبری علم اسلام را بردوش گرفته است و در مقابل قدرتهای بزرگ ایستاده است، گفت: آرمان وآرزوی مقام معظم رهبری آن است که بیگانگان، مستکبران، کافران و ظالمان نتوانند بر مسلمانان حکمرانی کنند.

وی با اظهار اینکه مقام معظم رهبری درمقابل حکوت طاغوت ایستاده است گفت: فریادهای آگاهی بخش او بر عمق قلب و باور مسلمانان نشسته است و نهضت بیداری مسلمانان دیگر سرزمین های اسلامی را در عصر پیچیده ترین توطئه ها و فتنه ها هدایت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از حریم پاک حرم اهل بیت دفاع کرده اند، عنوان کرد: شهدای حرم برای شکست دادن سیاست بزرگ دشمنان اسلام مردانه ایستادند و دلهایشان نلرزید.

سردار حسین سلامی گفت: شهدای مدافع حرم مقابل دشمنان اسلام ایستادند تا دشمنان نتوانند بر سرزمین مسلمانان حاکم شوند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه همه قدرتهای مستکبر از ۳۷ سال قبل تاکنون همانند دوران تاریخ اسلام علیه اسلام و انقلاب اسلامی صف آرایی کردند گفت: آنان مقابل بعثت مجدد اسلام ایستادگی کرده اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مانند خنجر بر پهلوی مسلمانان، یک ملت به نام فلسطین را آواره کرده است و قتل عام های هزاران نفری فلسطینی ها، محصول سیاست آمریکایی هاست.

وی با اشاره به اینکه رهبری از عمق نیت های شوم دشمنان برای تضعیف مسلمانان و عقب نگه داشتن آنان آگاه هستند بیان داشت: مقام معظم رهبری نقشه های دشمنان را می شناسند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اظهار اینکه میدان جنگ امروز عوض شده است، تصریح کرد: ملت ایران به تحریم اقتصادی دشمنان پاسخ شکننده داد به گونه ای که آنان از تحریم اقتصادی منصرف شدند.

 سلامی افزود: امروز دشمنان با سیاست های شکست خورده ای باقی مانده اند و نتوانستند امنیت اسرائیل را تامین کنند و فلسطینی ها که روزگاری سنگ پرتاب می کردند امروز موشک پرتاب می کنند.

وی از حرب الله به عنوان نهاد کاشته شده انقلاب اسلامی در لبنان یادکرد و گفت: مردان طرفدار انقلاب اسلامی در لبنان و سوریه با دشمنان می جنگند و موازنه قدرت را تغییر می دهند.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام در حال قدرت یابی است به سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم اشاره و با گرامیداشت آن گفت: امروز مسلمانان بی پناه نیستند و یک قدرت نیرومند بنام ایران اسلامی تکیه آنان در مقابل جهان مستکبر است.