به گزارش پارس به نقل از فارس ، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات با حضور رئیس قوه قضاییه در مجتمع فرهنگی هنری اهل بیت ساری، اظهار کرد: آیت‌الله آملی لاریجانی شخصیتی حقیقی، حقوقی، خانوادگی، حوزوی و دانشگاهی است که برای ما دارای اهمیت و ارزش است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله آملی لاریجانی منتقد فلسفه غرب است، گفت: قوه قضاییه یکی از محوری‌ترین نظامات کشور است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: شخصیت‌ها حدود و مرز ندارند و از همین جهت آیت‌الله آملی لاریجانی برای همه ایران است.

طبرسی اظهار داشت: بنده و آیت‌الله نظری سال‌ها در مکتب میرزا هاشم لاریجانی درس آموختیم و آیت‌الله میرزا هاشم لاریجانی در قیامت برای روشنفکران مذهبی حجت است.

وی تصریح کرد: در برجام وحدت قوای سه‌گانه را مشاهده کردیم که رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس رئیس جمهور کشورمان را کمک کردند افسوس که این شخصیت در آماج حملات برخی از گروه‌های سیاسی قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه قوه قضاییه کارنامه روشنی در کشور دارد، ادامه داد: پرونده اخیر «ب .ز» که به 200 جلد رسیده، بسیار دشوار است و قاطعیت می‌خواهد که تاکنون قاطعیت قوه قضاییه در رسیدگی به این پرونده مشاهده شد.

طبرسی با تاکید بر اینکه در شان نظام جمهوری اسلامی نیست برخی علیه قوه قضاییه حاشیه‌سازی کنند، اظهار داشت: کادر قضایی در مازندران تکمیل نیست این تعداد قاضی برای این تعداد پرونده دریاخواری، کوه‌خواری و جنگل‌خواری بسیار مشکل است.

وی با اعلام اینکه انتظار داریم در این سفر تحول چشمگیری در زمینه مجموعه قضایی استان صورت گیرد، بیان کرد: سلامت اداری و اقتصادی مطالبات مردم از قوه قضاییه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آیت‌الله آملی لاریجانی برای مجلس خبرگان رهبری از این استان کاندیدا می‌شود.