به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری صدا وسیمانامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تعامل با مهمترین بحران های خارجی از جمله توافقنامه هسته ای ایران تا نقش روسیه در سوریه با یکدیگر اختلاف دارند. 

منی شقاقی خبرنگار شبکه الحدث در نیویورک گفت: جب بوش در مناظره سه ساعته با دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه، از عملکرد برادرش جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا پس از حملات یازدهم سپتامبر دفاع کرد. نامزدهای این انتخابات درباره جنگ عراق و تعامل با دخالت روسیه در سوریه توافق نظر نداشتند. تنها نکته مشترک بین این نامزدها سرزنش و انتقاد از باراک اوباما بود. 

در ادامه این گزارش آمده است: این مناظره در شرایطی برگزار شد که دونالد ترامپ همچنان در نظرسنجی ها در صدر قرار دارد و بیست و هفت درصد از رای دهندگان جمهوریخواه از او حمایت می کنند. بیست و سه درصد از جمهوریخواهان هم از پزشک جراح بن کارسون حمایت می کنند که نشان می دهد بیشتر رای دهندگان از نامزدهای غیرسیاسی حمایت می کنند که تجربه ای در حکومت ندارند. نخستین مناظره بین نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اواسط ماه آینده برگزار خواهد شد و هنوز مشخص نیست جو بایدن در این انتخابات شرکت خواهد کرد یا نه.