به گزارش پارس به نقل از تسنیم، یک منبع اطلاعاتی در فرماندهی عملیات استان نینوی از هلاکت 14 تروریست داعشی در حمله دقیق هوایی به مخفیگاه آنها در مرکز موصل خبر  داد.

این منبع افزود در این حمله، دو خودرو داعشی ها و منزلی که در آن به عنوان مخفیگاه استفاده می کردند، منهدم شد.

دستگیری یک تروریست در استان بصره

خبر دیگر این که نیروهای امنیتی عراق در استان بصره، یک تروریست خطرناک را دستگیر کردند.

این منبع امنیتی گفت نیروهای امنیتی در ایست شهید حسن جلوب التمیمی در ورودی استان بصره، یکی از افراد تحت پیگرد خطرناک و متهم به دست داشتن در اقدامات تروریستی را به دام انداختند.

کشف 16 بمب در شمال غربی بغداد

خبر دیگر این که، نیروهای امنیتی تیپ 45 توانستند 16 بمب را در منطقه الضابطیه در شمال غربی بغداد کشف و ضبط کنند. این بمب ها در مکانی در این منطقه جاسازی شده بود.

هلاکت یک تروریست هنگام کارگذاشتن بمب در شمال بغداد

خبر دیگر این که، یک تروریست در حال تلاش برای کارگذاشتن بمب در منطقه الطارمیه در شمال بغداد به هلاکت رسید.

یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد یکی از اعضای گروه جنایتکار داعش در حال تلاش برای کارگذاشتن بمب در جاده ای در منطقه الطارمیه در شمال بغداد به هلاکت رسید.این بمب در حالی که وی برای کارگذاشتن آن تلاش می کرد، منفجرو به هلاکت وی منجر شد.

حمله هوایی به مقر رسانه ای داعش در الحویجه

یک منبع اطلاعاتی در فرماندهی نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی از حمله دقیق هوایی به مقر رسانه ای داعش در منطقه الحویجه-بازار بورس- خبر داد که به هلاکت 15 تروریست منجر شد.

مخفیگاه داعشی‌ها در شمال سامراء منهدم شد

یک منبع اطلاعاتی در فرماندهی عملیات سامراء از هلاکت ده ها تروریست داعشی در منطقه مکیشیفه در شمال سامراء خبر داد.

این منبع افزود جنگنده های ارتش با همکاری آژانس اطلاعات و تحقیقات فدرال، مخفیگاه‌های داعش را در منطقه مکیشیفه در شمال سامراء در هم کوبیدند که در نتیجه آن، 49 تروریست کشته شدند که شماری از آنها غیر عراقی بودند.

خنثی شدن حمله داعشی ها به جنوب پالایشگاه بیجی

یک منبع نظامی در فرماندهی عملیات استان صلاح الدین از دفع حمله تروریست‌های داعشی به جنوب پالایشگاه بیجی در شمال تکریت خبر داد. به گفته این منبع، تروریست‌ها امروز برای سیطره بر مناطقی در جنوب پالایشگاه بیجی، حمله خود را آغاز کردند، اما نیروهای پلیس فدرال به مقابله با این حمله برخاستند و آن را دفع کردند.

هلاکت هفت داعشی و انهدام دو انبار سلاح در شهر الرمادی

کشته شدن هفت تروریست داعشی و انهدام شش خودرو و دو انبار سلاح در مناطق البوشجل و الملاحمه شهر الرمادی از دیگر خبرهای مربوط به نبرد با تروریسم تکفیری در عراق است.

یک منبع نظامی در فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد نیروهای فرماندهی لشکر هشتم با پشتیبانی یگان توپخانه و نیروی هوایی، توانستند هفت تروریست را در مناطق البوشجل و الملاحمه شهر الرمادی به هلاکت برسانند. در این حمله، شش خودرو داعشی ها و دو انبار سلاح آنها منهدم شد. چهار داعشی هم زخمی شدند.

ورود نیروها و استحکامات بیشتر به شرق الرمادی

یک منبع در فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی در استان الانبار از ورود شمار زیادی نیرو و تجهیزات به شرق الرمادی برای آزادسازی کامل مناطق حصیبه و السجاریه از اشغال تروریست‌های داعشی خبر داد.

به گزارش تسنیم، این منبع تصریح کرد طی روزهای آینده عملیات منحصر به فرد و گسترده ای در این مناطق برای پاکسازی کامل آن از لوث تروریست های جنایتکار آغاز خواهد شد.

هلاکت 10 تروریست تکفیری در شرق الرمادی

یک منبع در فرماندهی نیروهای پلیس فدرال در استان الانبار از هلاکت 10 تروریست داعشی خبر داد که درصدد نفوذ به منطقه حصیبه بودند.

دستاورد جدید تیپ علی اکبر(ع) در شهرستان بیجی

نیروهای تیپ علی اکبر(ع) تابع آستان مقدس امام حسین(ع) از گروه های مردمی عراق از موفقیت خود در خط خطوط کمک رسانی به تروریست‌های داعشی در منطقه الحی العصری شهرستان بیجی و ادامه پیشروی با هدف پاکسازی مناطقی که همچنان در اشغال داعشی هاست، خبر داد. نیروهای این یگان همچنین توانستند 12 تروریست داعشی را به هلاکت برسانند ودو خودرو آنها را منهدم کنند.

انفجار سنگرها و تونل های داعش در غرب سامراء

یک منبع در فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی در استان صلاح الدین از نفوذ یک یگان از نیروهای ویژه به مواضع دشمن تکفیری در منطقه الجزیره در غرب سامراء خبر داد و گفت این نیروها توانستند سنگرها و تونل‌هایی را که داعش در عمق 50 متری زمین حفر کرده و برای حمله به نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی مورد استفاده قرار می داد، منفجر کنند.

این منبع به ادامه پیشروی نیروهای مردمی و در هم شکسته شدن اقتدار گروه تروریستی داعش در منطقه الکرمه و فرار اعضای آن از مناطق مهمی در صحنه نبرد خبر داد.

مخفیگاه داعش در مزرعه صدام منهدم شد

خبر دیگر این که نیروهای فرماندهی عملیات استان الانبار توانستند مخفیگاه باندهای تروریستی داعش را در مزرعه صدام معدوم در شهرستان الرطبه منهدم کنند.

یک منبع در فرماندهی عملیات الانبار گفت در حمله دقیق جنگنده‌های ارتش به مخفیگاه تروریست‌های داعشی در مزرعه ای که متعلق به صدام معدوم در منطقه الفیضه در جنوب الرطبه بود، یکی از سرکردگان داعش به همراه شماری از همراهانش کشته و این مخفیگاه به طور کامل منهدم شد.

روز گذشته نیز در مناطق مختلف عملیاتی نبرد با تروریست‌های تکفیری، 57 داعشی کشته شدند.