به گزارش پارس عبدالرضا مصری عضو هیات رئیسه مجلس از اعضای حاضر در جلسه با رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس گفته: این جلسه پنج‌شنبه در کاخ سعدآباد برگزار شد.


یک عضو دیگر حاضر در جلسه اصولگرایان با روحانی با بیان اینکه در این نشست بحث‌های روز مورد بررسی قرار گرفت، تصریح‌کرد: در این جلسه همچنین درباره مسائل اقتصادی جامعه بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا دعوت گزینشی از اصولگرایان صورت گرفته است، افزود:‌ این را باید از کسانی که از افراد دعوت کرده‌اند پرسید اما به تعداد صندلی‌ها از افراد دعوت شده بود.
در این جلسه برخی از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس و برخی دیگر از چهره‌های اصولگرا حضور داشتند.

از سوي ديگر سايت مشرق نيز در خبري مدعي شد كه احمدي نژاد هم تماس هايي را با اصولگرايان ترتيب داده است. او در اين فاصله با چند نفر از اصولگرايان هم ديدار داشته، ضمن اينكه برخي از اصولگرايان از ملاقات با وي سر باز زده اند. سايت مشرق در بخش شنيده هاي خود نوشت: «محمود احمدی‌نژاد با چهره‌های اصولگرا و تاثیر‌گذار تماس‌های تازه‌ای گرفته است. احمدی‌نژاد و یکی از افراد نزدیک به او در تماس با این افراد خواستار تنظیم قرارهای ملاقات شده‌اند؛ برای تجدید دیدار و لابد حرف‌هایی برای آینده. آنگونه که راوی روایت کرده برخی از این افراد دیدار را به زمانی در آینده موکول کرده و برخی دیگر هم سربسته از دیدار عذرخواهی کرده‌اند. برخی هم البته همنشین او شده‌اند.»
ناظران اين نوع ديدارها را بر شروع فعاليت براي انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي ارزيابي مي‌كنند. اگرچه در مورد روحاني مي توان گفت كه دولت پيش از ورود به بحث انتخابات آينده مجلس، براي پيشبرد سياست‌هاي اقتصادي و سياسي خود نيازمند ارتباط با اصولگرايان مطرح است.
گفتني است كه روحاني در يك سال گذشته و بعد از رسيدن به پاستور هنوز ديداري جمعي با اصلاح طلبان را به اين شكل برگزار نكرده است.