به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، سید محسن میرشمسی در صفحه اجتماعی خود نوشت:

  آنچنان در رسای قلبِ میرحسین موسوی مرثیه سرایی می کنند که انگار از بین ۷ - ۸ میلیارد نفر جمعیت جهان فقط همین یک نفر است که مشکل قلبی دارد.

بابا منِ جوان هم ناراحتی قلبی دارم. اصلاً سن سکته قلبی در ایران به زیر ۳۰ سال رسیده است. حالا انتظار دارید میرحسین موسوی که سنِّ پدرجدِّ من را دارد، مشکل قلبی نداشته باشد.

ضمناً " شکستن های امروزت، همش محصول دیروزه" ! آن روز که جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت بود؟ !

آن روز که دروغِ بزرگِ تقلب را علم کردید؛ آن روز که لگد زدید به قانون و گفتید گور بابای قانون؛ آن روز که ریختید توی خیابان و به آتش کشیدید سطل های آشغال و اتوبوس ها و مسجدها را و شکستید شیشه مغازه های مردم را و تخریب کردید بانک ها و اموال عمومی را، باید فکر این روزها هم می بودید.

آن روز که آشوب و اغتشاش می کردید؛ آن روز که شعارِ پیشنهادی سایت های اسرائیلی را در روز قدس فریاد می زدید؛ آن روز که روز عزای سیدالشهدا را به روز سوت و کف و هلهله تبدیل کردید و " مرگ بر جمهوری اسلامی" و " مرگ بر اصل ولایت فقیه" سردادید و حتی این هتاکان را " مردان خداجوی" خواندید؛ آن روز که نماد سبز شما بر دست وزیر رژیم صهیونیستی خودنمایی می کرد؛ آن روز که نامزدِ آن خانمِ سبز با رئیس رژیم صهیونیستی نشست و برخاست می کرد، باید پی تبعاتِ این کارها را هم به تن تان می مالیدید.
هر کس خربزه می خورد، باید پای لرزش هم بنشیند!

با این همه دشمنی با جمهوری اسلامی و این همه آتش افروزی انتظار دارید آزاد باشید؟ ! وقتی توبه را پیش پای تان می گذارند تا آزادتان کنند اما باز هم لجاجت می کنید، دیگر نباید انتظار داشته باشید آزادتان بگذارند تا دوباره آشوب و اغتشاش و آتش افروزی کنید!

بی خود هم دلتان را به وعده های این دولت خوش نکنید که پیغام و پسغامِ پنهانی بفرستید که چه شد این وعده ها و رئیس دولت هم بگوید که من حافظه ام خوب است و فراموش نکرده ام وعده هایم را!

این دولت بسیار بزرگتر از این وعده ها راکه تازه به عموم مردم داده بود، فراموش کرد؛ وعده به یک جریان سیاسی که دیگر جای خود دارد!

----------------
پ. ن: قابل توجه آن دسته ای که مترصد فرصتی هستند که دوباره آتش بیفروزند: ما مخالفت و دشمنی با جمهوری اسلامی در " حرف" را فقط با " حرف" پاسخ می دهیم اما در مقابل دشمنی در " عمل" ، دیگر با " حرف" پاسخ نمی گوییم!