دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با حماسه آزادسازی خرمشهر با فاتحان خرمشهر شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پارس به نقل از مهر، در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد دکتر ربیعی با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ملت رشید ایران و ایثارگران حماسه فتح خرمشهر گفت: کار انقلاب و جنگ به نحوی بود که همه آحاد جامعه در آن مشارکت و همکاری داشتند.

وی افزود: یادآوری و بازخوانی حماسه تاریخی و سرنوشت ساز فتح خرمشهر و خاطرات دوران دفاع مقدس نیز ادای احترام به کسانی است که بخشی از عمر خود را در جنگ سپری کردند.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه است و امروز کسانی که در دوران دفاع مقدس و در خلق این حماسه ایفای نقش کردند با خاطرات این بخش از زندگی عمر خود را سپری می کنند.

دکتر ربیعی به روحیه رزمندگی بعد از جنگ اشاره کرد و گفت: بعضی از سالهای عمر انسان بر روی بقیه عمر او سایه می انداز. و بخش اعظمی از زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. بدون شک روز سوم خرداد نیز برای شما هم یادآور این بخش از زندگی است. بنابراین امروز هم با معنویت خود سعی کنید مظهر آرامش و مامن در سازمان باشید که این امر می تواند به تحول در سازمان و احساس امنیت بیشتر کارکنان در سازمان کمک کند.

در ادامه این نشست ایثارگران حماسه آزادسازی خرمشهر شاغل در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه هر یک به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و سالروز عملیات بیت المقدس(سالروز آزاد سازی خرمشهر) پرداختند.

گفتنی است در این نشست خانم عطاریان رییس سازمان بازنشستگی کشوری، دکتر محمد تقی حسینی قائم مقام وزیر در امور بین الملل، محمدرضا قرائتی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و میرابی فرمانده مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در حضور داشتند. لازم به یادآوری است دکتر حسینی با معرفی سایت کهنه سربازان صلح از تمامی ایثارگران دفاع مقدس برای ثبت نام و عضویت در این انجمن دعوت کرد.

گفتنی است نشانی انجمن کهنه سربازان صلح solh. net است.