به گزارش پارس به نقل از فارس، احمد بیگدلی شاملو در خصوص شیوه توزیع سبد کالا اظهار داشت: سبد کالا به سرپرستان خانوار تحویل می شود و تعاونی های فرهنگیان، کارکنان دولت و کارگران درگیر توزیع هستند.

مدیرکل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همه تعاونی های بزرگ به عنوان مباشر دولت مقدمات لازم برای این کار را فراهم کردند و آماده توزیع کالا هستند.

وی اضافه کرد: این سبد کالا قرار است در دو نوبت توزیع شود اما درخواست اتحادیه های تعاونی توزیع کننده این بود که به دلایلی بهتر است که توزیع سبد کالا در یک نوبت انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به مقدار کالای هر سبد و همچنین برای راحتی دریافت کنندگان پیشنهاد شد که دو سبد کالا در یک نوبت توزیع شود.

  رئیس اداره بودجه امور تولید و بازرگانی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور دیروز در گفت وگویی اظهار داشت: این معاونت موظف است اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومانی دو مرحله سبد کالایی را به وزارت صنعت، معدن و تجارت تخصیص دهد که بخش اول آن انجام شده و توزیع آن نیز برعهده این وزارتخانه است و زمان اجرا و شیوه توزیع طبق مصوبه دولت برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و این وزارتخانه باید زمان ان را اعلام کند.