شهر پاریس از توریستی‌ترین شهر‌های دنیا است. سالانه تعداد زیادی مسافر به این شهر سفر می‌کنند که بخشی از آن‌ها را مسافرین ایرانی تشکیل می‌دهند. بدون شک همه ما دوست داریم در طول سفر با فرهنگ مردم آن شهر و منطقه بیشتر آشنا شویم. این امکان در شهر پاریس و کشور فرانسه به راحتی محیا است. زیرا با قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های پاریس شما کافه‌های محلی و قدیمی را مشاهده خواهید کرد.

در تمامی این کافه‌ها افراد اهل این شهر و افراد مسن مقیم این شهر حضور دارند که می‌توانید با آن‌ها معاشرت داشته باشید. بعلاوه شما می‌توانید طعم اصیل غذا‌های کشور فرانسه را در این کافه‌ها بچشید و تا مدت‌ها آن طعم را به خاطر داشته باشید. برای تهیه بلیط تهران پاریس تنها کافی است به سایت علی بابا مراجعه کنید و بلیط خود را از این سایت بخرید. در ادامه ما به بررسی قیمت بلیط و معرفی برخی کافه‌های محلی شهر پاریس می‌پردازیم.

قطر ایروی

قطر ایروی از شرکت‌های هواپیمایی لوکس دنیا به حساب می‌آید. این شرکت در این مسیر هوایی فعالیت دارد و بصورت روزانه بلیط تهران پاریس را به مسافرین ارائه می‌دهد. با سفر از طریق این شرکت شما سفری رویایی را تجربه خواهید کرد. زیرا در طول سفر شما از امکانات رفاهی بینظیری برخوردار خواهید شد. مسلم است که برای تهیه بلیط از این شرکت نیز باید بهای بیشتری بپردازید. برای مثال این شرکت یک بلیط اکونومی را به مسافرین ارائه می‌دهد که در طول مسیر شما در شهر دبی توقف خواهید داشت.

مدت زمان توقف شما می‌تواند متغیر و بین چهار تا هفت ساعت باشد. اما در این مدت از شما بصورت کامل پذیرایی خواهد شد. پس برای این زمان دغدغه‌ای نخواهید داشت. برای خرید این بلیط باید به ازای هر نفر حداقل مبلغ 50 میلیون تومان بپردازید. در این مسیر هوایی، این شرکت بلیط‌های ارزان قیمت‌تری را نیز ارائه می‌دهد. پس دست شما در هنگام خرید و انتخاب بلیط از ایرلاین قطر ایروی تا حدی باز است.

068764c6-ba5b-4c17-b44b-b857ceb732f1

پگاسوس

پگاسوس از دیگر شرکت‌های فعال در این مسیر هوایی است. این شرکت مناسب برای افرادی است که به دنبال بلیط اقتصادی می‌گردند. شرکت هواپیمایی پگاسوس در کنار امکانات رفاهی مناسبی که به مسافرین ارائه می‌دهد قیمت مناسبی را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اگر شما به دنبال امکانات رفاهی زیادی نیستید و هزینه‌های سفر برای شما اهمیت دارد، بهتر است که از این ایرلاین خرید کنید. در ادامه ما به بررسی قیمت یکی از این بلیط‌ها می‌پردازیم.

شرکت پگاسوس یک پرواز اکونومی را به مسافرین ارائه می‌دهد که می‌توانید در آن تا 20 کیلوگرم بار بهمراه داشته باشید. این مقدار در گاهی اوقات نیز می‌تواند متغیر باشد و جز آپشن‌های اضافی سفر به حساب می‌آید. در این پرواز شما به مدت سه الی شش ساعت در شهر استانبول ترکیه توقف خواهید داشت. با توجه به قیمتی که برای این بلیط می‌پردازید شما از امکانات رفاهی خوبی برخوردار می‌شوید و سفری آسوده را تجربه خواهید کرد.

مشارکت ایرلاین‌ها

در هنگام خرید و مراجعه به سایت علی بابا می‌بینیند که تعداد زیادی از این بلیط‌ها بصورت مشارکتی ارائه داده شده‌اند. به این صورت که این پرواز‌ها توسط دو یا چند شرکت هواپیمایی در اختیار مسافرین قرار داده می‌شود. به این دلیل این پرواز‌ها امکانات و قیمت‌های متنوعی دارند. باید توجه داشته باشید که در این نوع سفر شما ممکن است بیش از یکبار توقف در مسیر را تجربه کنید.

برای مثال شرکت آنادولوجت و تورکیش ایرلاین با مشارکت یکدیگر یک پرواز اکونومی را ارائه می‌دهند. پرواز اول از ایران به سمت آنکارا را آنادولوجت ساپورت می‌کند. سپس شما از آنکارا به مقصد استانبول با شرکت هواپیمایی تورکیش ایرلاین سفر می‌کنید. مدت زمان اقامت شما در هر کدام از این شهر‌ها به طور متوسط دو ساعت است. سپس از استانبول به مقصد پاریس بوسیله هواپیما شرکت تورکیش ایرلاین به حرکت در می‌آیید. برای خرید این نوع بلیط باید به ازای هر نفر حداقل 30 میلیون تومان بپردازید.

77abc03c-f424-421a-b433-3dcbceb1438e

کافه دو لا په

کافه دو لا په از قدیمی‌ترین کافه‌های شهر پاریس است. این کافه را می‌توانیم بیشتر بعنوان یک موزه نگاه کنیم تا یک کافه زیرا سابقه‌ای بسیار تاریخی دارد و پر از لوازم لوکس و قدیمی است. شما این کافه را در تعداد زیادی از فیلم و سریال‌های معروف دنیا دیده‌اید. به همین دلیل این کافه از شهرت جهانی برخوردار است. این کافه به قدری محبوبیت دارد که همیشه افراد هنری و معروف شهر پاریس را به خود جذب می‌کند. یعنی ممکن است در این کافه و در هر لحظه شما با شخصیت معروفی روبرو شوید. پس اگر به کافه گردی و بازدید از اماکن سنتی علاقه دارید حتما از این کافه دیدن کنید.

کافه لو سکلت

این کافه نیز از کافه‌های قدیمی شهر پاریس است. در این کافه شما می‌توانید طعم اصیل کروسان در کنار شکلات داغ را بچشید. یکی از دلایل محبوبیت این کافه در بین مردم همین آیتم‌های جذاب و خوشمزه آن است. به طوریکه شخصیت‌های مهمی مانند پابلو پیکاسو و هنری میلر را به خود جذب کرده‌اند. دیزاین این کافه طوری است که به محض ورود شما آن جو گرم و صمیمی را احساس خواهید کرد. شما می‌توانید به دور از غوغای شهر برای مدت‌ها در این کافه بنشینید و از نوشیدنی خود لذت ببرید.