مرکز تخصصی خرید و فروش آهن آلات نادری با نام رسمی شرکت "تامین فولاد جلگه خوزستان" به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان آهن آلات در استان خوزستان و شهر اهواز، در تیر ماه سال جاری اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین خود با عنوان آهن لیست کرده است.

این وبسایت با ارائه آپدیت لیست قیمت آهن آلات به روز و خدمات خرید آنلاین آهن آلات از سرتاسر ایران می تواند به متقاضیان انواع آهن آلات این امکان را بدهد که خرید خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی و با دقت و سرعت بیشتری انجام دهند.

فروشگاه آهن آلات نادری با فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع آهن آلات مانند پروفیل و قوطی، میلگرد، انواع لوله های فلزی، تیرآهن، ورق، نبشی، ناودانی و ... از سال 1382، حضور درخشانی در بازار پر نوسان آهن آلات در ایران داشته است.

آهن نادری با بیش از دو دهه تجربه و داشتن گواهی های ISO 9001:2015 و HSE-MS همچنین عضویت در بانک اطلاعات صنعت لوله و اتصالات ایران، موفق به کسب عنوان کارآفرین برتر در اسفند ماه 1395 نیز شده است.

خرید آنلاین آهن آلات

بازار داغ خرید و فروش آنلاین آهن آلات

در سال های اخیر، بیشتر حوزه های کسب و کار به سمت آنلاین شدن، تمایل بیشتری پیدا کرده اند. یکی از بازار های پر جنب و جوش در عرصه پهناور اینترنت هم بازار خرید و فروش آنلاین آهن آلات می باشد.

به گفته جناب نادری: "هدف اصلی از ایجاد و راه اندازی وب سایت آهن لیست، بهبود فرآیند دسترسی به محصولات و اطلاعات آنها برای کاربران و همچنین تسهیل روند خرید آهن آلات برای مشتریان است."

آقای نادری افزودند: "راه اندازی آهن لیست می تواند فرصتی باشد برای انتقال تجارب سنتی به بستر های جدید در حوزه خرید و فروش آهن آلات در ایران."

در وب سایت آهن لیست انواع آهن آلات ساخت کارخانه های داخل کشور و وارداتی از دیگر کشورها قابل مشاهده و بررسی هستند.

طبق گفته آقای نادری: "علاوه بر اعمال آپدیت روزانه قیمت های اعلام شده از سمت کارخانه ها در سایت، با توجه به نیاز شناسی های انجام شده، دو ابزار مخصوص برای مشاهده پایین ترین قیمت هر کدام از انواع آهن آلات و مشاهده آخرین نوسان قیمت ها هم به آهن لیست اضافه شد تا مشتریان بتوانند به راحتی از قیمت لحظه ای انواع آهن آلات اطلاع پیدا کنند."

پا به پای شما در خرید آهن آلات

در آهن لیست با ارائه مطالب آموزشی و ارائه نکات فنی لازم در مورد نحوه انتخاب و نصب آهن آلات به کاربران کمک خواهد شد تا پیش از خرید آهن آلات اطلاعات لازم را در مورد هر آنچه که باید بدانند بدست آورند.

این مطالب قادرند هم برای مشتریانی که در خرید آهن آلات تجربه کمتری دارند و هم برای متخصصان این حوزه مفید و کمک کننده واقع شوند!

علاوه بر این امکان دریافت مشاوره تلفنی و آنلاین از متخصصان این حوزه نیز در وبسایت آهن لیست فراهم شده تا مشتریان عزیز از صحت انتخاب آهن آلات متناسب با نیاز های پروژه خود اطمینان حاصل کنند.

چشم انداز آینده آهن لیست

آقای نادری افزود: "ما در آینده قصد داریم با گسترش محصولات و خدمات موجود در آهن لیست، این پلتفرم را به یکی از پیشروترین منابع آنلاین در صنعت آهن ایران تبدیل کنیم و به امید حق در ادامه امکان همکاری بیشتری برای دیگر فعالان این حوزه در سایت آهن لیست فراهم شود."