در ایران بیش از 50 میلیون نفر از شبکه‌های اجتماعی خارجی مثل اینستاگرام و یوتیوب استفاده می‌کنند. در واقع در یک خانواده 4 نفری، حداقل سه نفر از آن‌ها از مصرف کنندگان محتوای یوتیوب و اینستاگرام هستند. این موضوع یک فرصت فوق العاده را در اختیار تولید کنندگان محتوا و فعالان فضای مجازی قرار داده که بتوانند به کسب درآمد از طریق تولید محتوا بپردازند. بیشترین بازخورد را در بین انواع محتوا در شبکه‌های اجتماعی، محتوای ویدیویی در اختیار دارد. پلتفرم‌ها هم معمولا از محتواهای ویدیویی استقبال بیشتری انجام می‌دهند و در الگوریتم‌های خود به تولید کنندگان محتوای ویدیویی بازخورد‌های بهتری ارائه می‌کنند.

اگر در طول استفاده خود از تلفن همراه یا فضای مجازی، نیاز به طراحی و ادیت ویدیو پیدا کرده باشید، حتما نام کپ کات را شنیده اید. اپلیکیشن کپ کات در گذشته‌ای نه چندان دور توسط شرکت مادر تیک تاک تولید و عرضه شد و طی مدت خیلی کوتاهی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران پیدا کند.

fe63a6ff-feab-4f92-b25f-34188aa3d8ea

کپ کات برای چه پلتفرم‌هایی مناسب است؟

برعکس باوری که در عموم کاربران شکل گرفته است، کپ کات فقط مناسب ویدیوهای کوتاه مدت نیست. با کاربری ساده‌ای که کپ کات دارد و همین طور امکانات گسترده‌ای که ارائه می‌کند، دست شما را برای تولید محتوای ویدیویی با مدت زمان‌های مختلف باز می‌گذارد. این یعنی علاوه بر اینستاگرام، تولید محتوای ویدیویی برای یوتیوب، تیک تاک، اپارات و دیگر سرویس‌های اشتراک ویدیو هم با کپ کات امکان پذیر است.

برای مثال جهت تولید محتوا در یوتیوب که بزرگترین پلتفرم اشتراک ویدیوی جهان و همینطور مناسب‌ترین بستر برای کسب درآمد مستقیم از تولید محتواست، شما می‌توانید با خرید اکانت یوتیوب و بررسی قالب‌های موجود در آن، ویدیوهای خود را با کپ کات آماده کنید. لزوم خرید اکانت Youtube آن است که به تمام امکانات یوتیوب دسترسی پیدا کنید و با مصرف حرفه‌ای محتوا، بتوانید خلاقانه‌تر و بهتر تولید محتوا کنید.

چرا به اکانت کپ کات نیاز داریم؟

برای استفاده از کپ کات، همین که اپلیکیشن آن را از اپ استورها دریافت و نصب کنید کافی است. استفاده اولیه از کپ کات رایگان است اما اگر می‌خواهید طراحی و ادیت منحصر به فردی را رقم بزنید، قطعا به خرید اکانت Capcut نیاز پیدا می‌کنید. با خرید اکانت کپ کات به امکانات بسیار زیادی دست پیدا خواهید کرد که شما را در طراحی و تولید یک محتوای ویدیویی حرفه‌ای یاری می‌کند.

دسترسی به آرشیو ویژه موسیقی و افکت‌های صوتی ویژه و خاص، داشتن بانکی از فیلترها و استیکرهای جذاب و اختصاصی شده برای انواع مختلف ویدیو، اختصاص یافتن یک فضای ابری جهت ذخیره ویدیوها، امکان گرفتن خروجی با بالاترین کیفیت برای ویدیو و چندین مزیت کاربردی دیگر، همگی با خرید اکانت کپ کات در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

203bd474-843f-4572-b9a2-818dc13cd0bc

خرید اکانت کپ کات

امکان خرید مستقیم اکانت کپ کات به دلیل وجود تحریم‌ها علیه ایرانیان وجود ندارد. بنابراین باید به سراغ مجموعه‌هایی بروید که خرید این اکانت‌ها را برای شما ممکن می‌سازند. مکسیمم شاپ یکی از وب‌سایت‌های فعال در حوزه فروش اکانت ابزارهای مختلف می‌باشد که سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته است. علاوه بر اکانت کپ کات، شما می‌توانید برای خرید دیگر ابزارهای کاربردی هم از مکسیمم شاپ استفاده کنید. مثلا برای خرید اکانت Tradingview که یک ابزار تحلیلی در بازارهای مالی است هم می‌توانید از مکسیمم شاپ کمک بگیرید و از این نظر مکسیمم شاپ یک فروشگاه جامع است.