به گزارش پارس ، محسن پیرهادی عضوشورای شهرچهارم تهران در گفت وگو با تهران پرس، ضمن اعلام این موضوع که اصولگرایان شورای شهر از بداخلاقی های چندروز اخیر اصلاح طلبان شورا به شدت گله مند هستند اظهار داشت: متاسفانه در چند روز اخیر برخی اعضای شورا با اظهارات تند خود بداخلاقی هایی را دامن زدند که البته اصولگرایان شورا قصد پاسخگویی به این مسائل را ندارند.


وی افزود: اصلاح طلبان با آن که می دانند رای بالایی در انتخاب شهردار تهران و رئیس شورای شهر ندارند با استفاده از جنجال رسانه ای به دنبال تحمیل خواست خود هستند.


پیرهادی گفت: اصلاح طلبان به جای مصاحبه های تند و تخریبی در رسانه های خود علیه شهردار فعلی تهران که از قضا شانس بالایی برای ادامه مسئولیت دارد، بیایند برنامه کاندیداهای مورد نظر خود را ارئه بدهند و در اصل خود را ثابت کنند، نه اینکه بخواهند با تخریب و هتاکی به دیگران و زیر سوال بردن بی دلیل شورا و شهرداری برای خود وجهه کسب کنند.


عضو شورای شهر تهران در ادامه اظهار داشت: مردم تهران در حال حاضر از خدمات چندسال گذشته قالیباف در شهر تهران راضی هستند و نحوه مدیریت جهادی وی را می پسندند و در این شرایط ناامید کردن مردم و توهین و هتاکی عملا آب یه آسیاب دشمن ریختن است.


پیرهادی افزود: شورای شهر تهران و تبع آن شهرداری باید با عملکرد جهادی خود  سبب افزایش رضایتمندی مردم از نظام شوند وگرنه اگر قرار باشد با برخی بداخلاقی های سیاسی و تند روی ها که این روزها از جانب برخی شاهد آن هستیم سرنوشت شورای اول که با بی درایتی اصلاح طلبان نابود شد در انتظار این شورا نیز خواهد بود.