در پاسخ به این سوال که آقای آملی گفته‌اند زنجانی ادعا کرده در انتخابات به یکی از کاندیداها کمک شده است گفت: آنهایی که پول گرفتند شفاف سازی کنند که از کجا پول انتخابات را آورده اند، اگر شفاف سازی شود خیلی هم خوب است.

اژه‌ای گفت: یکی از چیزهایی که می گویم سیستم اطلاعاتی خبر داده این فشارها به دستگاه قضایی از خارج سرچشمه می گیرد و افراد در داخل دنبال می کنند و می خواهند قوه قضاییه را تحت فشار قرار دهند همین است که افراد را وادار می کنند به اعتصاب غذا.

وی افزود: سازمان زندان ها با این افرادی که اعتصاب غذا کرده‌اند صحبت می کند با آنها که اگر اعتراضی دارند این راهش نیست. اگر قضد دارند با فشار داخل و خارج قوه قضاییه کاری کنند در اشتیاه هستند قوه نسلیم نمی شود.

معاون اول قوه قضاییه گفت: در فتنه ٨٨ هم همین طور کردند که به قوه فشار بیاورند.

وی گفت: اگر حرفی و اعتراضی دارند بگویند ما می شنویم و پاسخ می دهیم. همسر ایشان دست از اعتصاب غذا برداشت درخواست مرخصی داد و موافقت شد.

اژه‌ای افزود: اتهام ایشان را اعلام می کنم چون حکم خوددش و همسرش قطعی شده می شود بیان کرد. منتها حتی اگر اعتراضی به حکم هم دارند بگویند و اگر لازم باشد اعمال ماده ٤٧٧ هم می شود.

معاون اول قوه قضاییه گفت: اگر این افراد شکایتی از دادسرا، بازجو یا زندان دارند می توانند مطرح کنند اما اعتصاب غذا راه فشار به قوه قضاییه نیست و دستگاه قضا تسلیم این فشارها نمی شود.