به گزارش پارس به نقل از میزان، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در حاشیه مراسم همایش معاونین و فرماندهان مرزبانی استان‌های مرزی در جمع خبرنگاران از دستگیری 10 تروریست داعش و اشرار در مرزهای شرق  و غرب کشور طی  چند ماه اخیر، خبر داد.

وی در ادامه درباره وضعیت صیادان بوشهری گفت: هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما مرزبانی و مسئولان مربوطه در حال پیگیری هستند.

سردار اشتری در ادامه به برنامه نیروی انتظامی در برنامه ششم اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه صورت گرفته، انسداد مرزها تکمیل شده و نیروی انتظامی حضور گسترده در مرزها دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در 8 هزارو 755 کیلومتر مرز خشکی و دریائی حضور دارد، به طوری که نیروهای سپاه و ارتش نیز در برخی از مرزها نیز حضور دارند. در برخی از مرزها با مشکلاتی رو به رو شده ایم که با مذاکرات ملی و منطقه ای در حال رفع آن هستیم.

فرمانده ناجا همچنین درباره مشکلات مالی نیز اظهار کرد: قول هایی به ما داده شده تا طی چند روز آینده بخش‌هایی از بودجه به ما داده شود.در واقع باید گفت پایه تخصیص اعتبار در این حوزه ضعیف است که ما حتی این موضوع به را به سازمان مدیریت و معاون اول رییس جمهور اعلام کردیم تا بودجه تغییر کنند و با تخصیص بودجه مشکلات حل خواهد شد.