~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس همزمان با طرح پرسش مهر با عنوان "بعد از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها فرصت‌های پیش¬‌روی ما چیست و چگونه باید به بهترین وجه از این فرصت‌ها استفاده کنیم؟" از سوی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز سال تحصیلی 95-94، پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش‌آموزی پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

"پیامت را شنیدیم، به جان و دل خریدیم"

ما پیشاهنگان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت از مذاکرات عزتمند هسته‌ای پیام حضرتعالی را در خصوص پرسش مهر امسال به گوش جان و دل شنیدیم و برای پاسخ شکوهمند تمامی دانش‌آموزان ایران اسلامی به این سؤال کلیدی و سرنوشت ساز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ما به عنوان پیشاهنگان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بر این باوریم که دولت "تدبیر و امید" می‌تواند با بسیج اقشار مختلف مردم به دفتر افتخارات جمهوری اسلامی ایران برگ‌های زرین دیگری را اضافه نماید لذا تمامی همت خویش را مصروف این پیام ارزشمند خواهیم نمود.

ایران اسلامی می‌بایست پشت سر مولا و مقتدا و رهبر فرزانه خویش از دولت پر افتخار "تدبیر و امید" برای تحقق آرمان‌های بلند خود حمایت نموده و دوشادوش رئیس جمهور محبوب خود گام بردارد.