به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رییس اداره ی همکاری های فرهنگی و هنری مرکز مشارکت های فرهنگی هنری شهرداری در این خصوص توضیح داد: برنامه « پرانتز باز» قرار است از این پس در قالب برنامه ی جدیدی با عنوان « سوال باز» ، دو هنرمند را مقابل هم قرار بدهد تا مردم به صورت صوتی و پیامکی از آن ها سوال کنند. در این برنامه که اولین قسمت از آن فردا، پنج شنبه - سیزدهم آذر ماه - به روی آنتن می رود، دو هنرمند مقابل هم قرار می گیرند و یکی از آنها اجرای برنامه را برعهده دارد و دیگری سوال می پرسد.

حامد رهنما با اشاره به حضور مردم عادی در برنامه « سوال باز» رادیو نمایش اعلام کرد: در اولین قسمت از برنامه ی « سوال باز» برای اولین بار قرار است مردم به استودیو بیایند و از نزدیک شاهد حضور و صحبت های بهاره رهنما و پژمان جمشیدی باشند.

وی اضافه کرد: برنامه « سوال باز» یک برنامه مشارکتی بین رادیو نمایش و مرکز مشارکت های سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران است.

رهنما در پایان خاطرنشان کرد: بهاره رهنما و پژمان جمشیدی قرار است در اولین قسمت از « سوال باز» حضور داشته باشند. رهنما به عنوان مجری برنامه را هدایت می کند و از پژمان جمشیدی سوال می پرسد.

  حضور در برنامه « سوال باز» رادیو برای عموم آزاد است اما از سوی رادیو اعلام شده است که قبل از حضور برای رزرو جا با شماره ۸۸۸۰۹۸۷۰ تماس بگیرند.

« سوال باز» قرار است از این پس پنج شنبه ها ساعت ۱۹ با حضور دو هنرمند به روی آنتن برود.