به گزارش پارس نیوز؛ قیمت خودروهای داخلی در روز گذشته شکل و شمایل کاهشی داشته است، فعالان بازار خودرو معتقدند تداوم کاهش نرخ دلار از روز گذشته عامل اصلی اثر‌گذار در بازار کاهشی شد و همین موضوع کاهش قیمت بیشتر خودروها در بازار را به همراه داشت، هرچند این کاهش قیمت چندان قابل‌توجه نبوده است.

روند قیمت خودروهای داخلی نشان می‌دهد امروز «پژو207 پانوراما اتوماتیک» بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و در مقابل دو خودرو «رانا پلاس» و «تارا اتوماتV2» در بازار رشد قیمت داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و 75 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته افتی 14میلیونی را تجربه کرد. با بررسی بازار «پژو207 پانوراما اتوماتیک» را می‌توان رکوردار افت تولید در بازار امروز دانست این خودرو با کاهشی 23 میلیونی در بازار یک میلیارد و 65 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار یک میلیارد و 695 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. با وجود کاهش قیمت در بازار ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V2 اتومات» با افزایش 5 میلیونی 998میلیون تومان قیمت گذاری شد و «رانا پلاس» هم با افزایش 5 میلیونی 648 میلیون در بازار خورد.

 از سوی دیگر در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» هم در بازار 886 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت

ایران 5

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 760 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش 5 میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» با افت یک میلیونی در بازار 456 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک دنده‌ایS» هم افتی 3 میلیونی داشت و 440 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی ماند. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز 447 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت 2 میلیونی داشت و «اطلس» خودرو جدید سایپا هم بدون تغییر 595 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سایپا 5