به گزارش پارس نیوز، 

قبل از شروع بازی پرسپولیس و سپاهان موضوع تمدید قرارداد بشار رسن سوژه اصلی باشگاه پرسپولیس بود. بشار به خاطر عملکرد خوب در ترکیب سرخپوشان نزد هواداران این تیم بسیار محبوب است و طرفداران پرسپولیس پیگیر تمدید قرارداد او هستند. با بشار در مورد تمدید قراردادش و همچنین بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفتگو کردیم.

* موضوع تمدید قراردادت به کجا رسید؟

کار‌ها را مدیر برنامه‌هایم پیگیری می‌کند، چون با مدیرعامل باشگاه در ارتباط است. ان‌شاءالله همه چیز به خوبی پیش برود.

* هواداران خیلی نگران تمدید قرارداد تو هستند.

طرفداران پرسپولیس بی‌نظیر و در دنیا بهترین هستند. امیدوارم اتفاقات خوب برای من و باشگاه بیفتد.

* بازی با سپاهان چطور بود؟

دیدار زیبایی بود. نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم پیروز شویم، ضمن اینکه سپاهان هم تیم قدرتمندی است و مدعی قهرمانی به حساب می‌آید. فقط حیف شد نتوانستیم جلوی هواداران‌مان گل بزنیم و ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. امیدوارم در بازی آینده جبران کنیم.

* هواداران هم استقبال فوق‌العاده‌ای از این بازی داشتند.

بله، همان‌طور که گفتم آن‌ها بی‌نظیر هستند. آن‌ها همیشه از تیم حمایت می‌کنند و به بازیکنان انرژی مثبت می‌دهند. می‌خواهیم با قهرمانی در لیگ برتر، جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم.

* با توجه به شکست استقلال و تراکتورسازی خیلی‌ها کار قهرمانی پرسپولیس را تمام‌شده می‌دانند.

درست است، ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم و در صدر جدول حضور داریم، ولی هنوز ۳ بازی تا پایان فصل باقی مانده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. مطمئن باشید هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و با قدرت در بازی‌ها حاضر می‌شویم.

* چهارشنبه باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی بروید، این بازی را چطور می‌بینی؟

تراکتور تیم بسیار خوبی است و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. می‌دانیم بازی در تبریز آن هم جلوی هواداران تراکتورسازی سخت است، ولی می‌خواهیم این دیدار را ببریم تا به هدف‌مان نزدیک شویم. اگر تراکتور را شکست دهیم گام بلندی به سمت قهرمانی برمی‌داریم. اگر این اتفاق رخ دهد فوق‌العاده خواهد بود.

* بعد از شکست مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا، کار صعودتان به، اما و اگر کشید. چقدر امیدواری از مرحله گروهی صعود کنید؟

شکست تلخی بود. در بازی با الاهلی اصلاً مستحق شکست نبودیم و باید این تیم را شکست می‌دادیم، ولی الان هم اصلاً ناامید نیستیم و می‌توانیم با پیروزی در دو دیدار باقی‌مانده به مرحله بعد راه پیدا کنیم.