به گزارش پارس به نقل از تسنیم ،محمود گودرزی در مراسم افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهرستان بوکان، اظهار داشت: این شهرستان فضایی مملو از شادی و امید دارد و امروز ما احیای امید و شادی را که جزو سیاست‌های دولت تدبیر و امید است، در این شهرستان شاهد هستیم.

وی گفت: سرانه ورزشی کشور 76 سانتیمتر است که در استان آذربایجان غربی این رقم به کمتر از 55 سانتیمتر می‌رسد که امیدواریم تا پایان این دولت این سرانه افزایش پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح کشور بیان کرد:‌ در سطح کشور اکنون بیش از چهار هزار پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که البته از آغاز این دولت 600 پروژه به اتمام رسیده است. امیدواریم با کمک بخش خصوصی و خیرین به زودی پروژه‌های دیگر هم به اتمام برسد.

گودرزی گفت: توسعه اقتصادی یکی از سیاست‌های دولت است و ما در شرایط اقتصادی به جهت تحریم‌های کمرشکنی که بر دولت تحمیل شده بود نتوانستیم پروژه‌ها و طرح‌ها را به اتمام برسانیم که امیدواریم به رشد توسعه‌ای که بعد از پسابرجام در کشور حاکم است شاهد توسعه ورزش کشور هم باشیم.

وی گفت: سیاست‌های کلان دولت ایجاد فضای سلامت در جامعه است و ما در زمانی که دولت را تحویل گرفتیم سه هزار سمن‌های ورزشی در کشور فعال بود که  از آغاز این دولت تاکنون یک هزار سمن ایجاد شده که امیدواریم تا پایان دولت به 7 هزار سمن برسد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای 31 مرکز استعدادیابی پیش‌بینی کرده است و شعارهای زمان انتخابات اکنون در حال عملی شدن است و هر چه ما در قسمت سلامت و ورزش هزینه کنیم در درمان کمتر هزینه می‌کنیم و آمار جرایم زندانیان هم کمتر می‌شود و جامعه‌ای سالمتری خواهیم داشت.

گودرزی همچنین به سوال یکی از خبرنگاران در مورد استعفای کی‌روش پاسخی نداد.