امروزه نرم افزارهای موبایل طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند به طوری که جا برای رقابت بین این نرم افزارها باز شده همانطور که اکثر کاربران عقیده دارند برای یافتن سایتی با کیفیت که به عنوان مرجع تأمین نرم افزارها مورد استفاده قرار گیرد باید بین بسیاری سایت‌ها جستجو کنیم. برای همین یافتن سایتی که مرجع نرم افزارهای اندروید باشد نیاز به دقت بالایی دارد. نرم افزار فیلگرام یکی از نسخه غیر رسمی برنامه تلگرام می‌باشد که کاربران ایرانی از آن استقبال نموده‌اند. این برنامه کاربردی به دلیل پشتیبانی کامل از زبان فارسی، آن را قابل رقابت با سایر نرم افزارهای پیام رسان نموده است. با کمک نرم افزار فیلگرام کاربر می‌تواند نسبت به ارسال پیام، عکس و  فیلم اقدام نماید. بسیاری از افراد به دلیل دغدغه‌های کاری مجبور به اجرای چند پیام رسان همزمان با خط‌های مختلف می‌باشند، فیلگرام می‌تواند در کنار بقیه نرم افزارهای ارتباطی پیام رسان به راحتی نصب و قابل اجرا باشد. توصیه می‌شود برای دانلود نسخه رسمی فیلگرام به سایت‌های به روز مراجعه کنید.

اصلی‌ترین دلیل مطرح شدن نرم افزارهای مانند ایمو و غیره فیلترینگ تلگرام بود، پس از فیلترینگ تلگرام ایمو به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزین مطرح شد در این مقاله بیشتر سعی می‌کنیم به این سؤال پاسخ دهیم که ایا ایمو می‌تواند جایگزین تلگرام شود یا خیر؟! پس قبل از دانلود نسخه جدید ایمو بهتر است کمیان را بررسی کنیم. در بخش گفت و گو ها گزینه‌ای به نام Stories بالای اسامی دوستانتان وجود دارد که اگر روی آن بزنید، لیستی از پست‌های دوستان و دوستانِ دوستانتان را مشاهده کنید (این موضوع ممکن است چندان به مذاق مدافعان حریم خصوصی خوش نیاید.) در این بخش امکان ارسال پیام وجود ندارد و این می‌تواند یک نکته منفی محسوب شود. البته مزایایی نظیر:

  • داشتن ویژگی استوری بصورت قدرتمند
  • تماس تصویری کامل و بهینه
  • امکان برقراری تماس تصویری گروهیبطور رایگان
  • کم حجم بودن اپلیکیشن در همهٔ پلتفرم‌های موبایل
  • و بسیاری مزایای دیگر

نیز وجود دارد که به انتخاب این نرم افزار کمک می‌کند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌های یکی دیگر از مسنجرهای محبوب جهان به نام وایر منسجر بپردازیم. قبل از دانلود جدیدترین نسخه وایرمسنجر خوب است بدانید این نرم افزار دسترسی خواندن پیام‌های شما را در توافق نامه خود مطرح نکرده و اطلاعات تماس کاربرانش را به هیچ شخص یا شرکت ثالثی نمی‌فروشد. پس با اطمینان می‌توان عنوان کرد که از لحاظ امنیت نرم افزاری قابل قبول می‌باشد. علاوه بر آن مسنجر وایر از سیستم عامل‌های متفاوتی پشتیبانی نموده که اندروید از بارزترین آن‌ها می‌باشند. این نرم افزار از گیف هم پشتیبانی می‌نماید و شما می‌توانید هنگام چت از تصاویر، فیلم‌ها، فرمت گیف و.... استفاده نمایید.

با گسترش روز افزون دنیای دیجیتال و الکترونیک و رشد نرم افزارهای مربوط به گوشی‌های اندروید، شاهد ورود نرم افزارهای متفاوت بر روی آن‌ها می‌باشیم. یکی از برنامه‌هایی که در دسته برنامه‌های پیام رسان و مسنجر دسته بندی شده است اپلیکیشن بیتالک می‌باشد. توصیه می‌شود آپدیت اپلیکیشن بیتاک را حتماً بطور مرتب دریافت کنید تا از آخرین امکانات این نرم افزار بهره مند شوید.

تغییرات نسخه جدید BeeTalk:

  • دارای قابیت Nearby
  • دارا بودن شکلک‌های بسیار زیبا
  • قابلیت به اشتراک گذاری فایل‌ها
  • قابلیت چت متنی و صوتی
  • قابلیت ساخت گروه
  • قابلیت کشیدن نقاشی و به اشتراک گذاری آنها با دوستان خود

تت