به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،رضا حسین‌زاده گوینده خبر شبکه یک سیما در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دو روز پیش با احساس درد در قلب و تنگی نفس به بیمارستان پارسیان مراجعه کردم و بنا به تشخیص پزشکان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدم و تحت آنژیوگرافی قرار گرفتم.

 
وی افزود: دلیل دیگری که باعث مراجعه من به بیمارستان بود، مشکلات ریوی است که بر اثر شیمیایی‌شدن در جبهه‌های جنگ برایم به وجود آمده است.
 
حسین‌زاده تاکید کرد: من در همه حال به نظام و مردم کشورم خدمت کردم. همچنان نیز برای خدمتگزاری در هر شرایطی آماده هستم. هیچ کدام از این صحبت‌ها شعار نیست. اگر همین الان هم جبهه نبردی باشد، علی‌رغم تمام مسائل موجود من آمادگی خود را  برای حضور و دفاع از کشورم اعلام می‌کنم. فرقی نمی‌کند در قلبم دردی احساس کنم و یا از تاول‌های شیمیایی رنج ببرم.
 
گوینده خبر ساعت 14 تاکید کرد: خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است. همه جوان‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند؛ اما من و هم نسلانمان در این زمان هم آماده دفاع از کشور خود در هر شرایطی هستیم. 
 
وی در پایان تصریح کرد: علی‌رغم وجود مشکلات شیمیایی در جسمم احساس می‌کنم، همان رضا حسین‌زاده هفده ساله‌ای هستم که در عملیات والفجر مقدماتی، مهران، حضور داشتم. من همان جوان هفده ساله‌ای هستم  که به صدا و سیما نیامده و همچنان برای خدمتگزاری آماده است.
 
لازم به ذکر است؛ دو روز پیش رضا حسین‌زاده گوینده خبر شبکه یک با تنگی نفس و احساس درد در قلب به بیمارستان پارسیان مراجعه و تحت آنژیوگرافی قرار می‌گیرد. وی همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. حال امروز او بهتر است. یکی از دلایل مراجعه حسین‌زاده به بیمارستان عوارض ریوی شیمیایی است.
 
وی همچنان باید در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر باشد و داروهای خود را مصرف کند؛ اما به طور کل حال عمومی او رضایت بخش است.