به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سید احمد کاشانچی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نفس» به کارگردانی جلیل سامان، در خصوص مراحل ساخت این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر متن مجموعه «نفس» نیاز به بازنویسی کلی دارد؛ چرا که تغییراتی را باید در کار اعمال کنیم.

 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل زمستان را از دست داده‌ایم و در کل امسال شاهد زمستان پربارش و سختی نبودیم، تصمیم گرفتیم تا کار را مورد بازنویسی قرار دهیم تا بتوانیم آن را کلید بزنیم.
 
کاشانچی‌ بیان کرد: پروژه ما در مجموعه «نفس» آغاز شده بود، اما در بن بست هوا گیر کردیم. چرا که زمستانی نداشتیم. بنابراین با شرایط موجود باید تغییراتی را در قصه اعمال کنیم؛ اما مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی به پایان برسند و کار مجدد از سر گرفته شود.
 
تهیه‌کننده «ارمغان تاریکی» تصریح کرد: البته بازنویسی مربوط به شرایط هوا نمی‌شود، بلکه با تغییر در برخی بخش‌های قصه بازنویسی‌ها را تکمیل کرده و به احتمال زیاد بعد از ایام تعطیلات عید، کار را کلید می‌زنیم. به علاوه باید بگویم تغییرات به وجود آمده در متن به معنی کم‌کردن از وقوع ماجراها نیست.
 
کاشانچی در پایان گفت: از همان ابتدا ساخت این مجموعه تلویزیونی برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده بود. این موضوع همچنان به قوت خود باقی است و ان‌شاء‌الله در دهه فجر سال 95 شاهد پخش «نفس» در 26 قسمت خواهیم بود.