به گزارش پارس به نقل از مهر، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از انصراف تمامی نامزدهای خود در حوزه انتخابیه تهران به نفع فهرست ائتلاف اصولگرایان خبر داد.

در بخشی از این بیانیه که به امضای عباس شیبانی دبیرکل این حزب رسیده، آمده است: «در جریان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این جمعیت هفده نفر از امضای خود را شایسته ورود به انتخابات در حوزه تهران، ری و شمیرانات می دانست که با توجه به برنامه اصولگرایان برای رسیدن به فهرست واحد نامزدهای انتخابات، به این نتیجه رسید که تنها سه نفر از میان این افراد را به عنوان نامزدهای نهایی جهت درج در فهرست انتخاباتی ورود به مجلس شورای اسلامی معرفی نماید.

معیار انتخاب و معرفی کاندیداها در این جمعیت توانایی، تخصص و تعهد بوده است. نظر این جمعیت مفید بودن حضور این عزیزان در جایگاه قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در صورت صلاحدید و انتخاب مردم شریف حوزه تهران بود اما علیرغم تمام شرایط مورد تاکید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با توجه به اینکه این جمعیت تحقق اهداف انقلاب از سوی هر شخص یا گروه را که دارای شایستگی های لازم بوده و بتواند از عهده این مسئولیت برآید بر منافع شخصی و جمعی خود ترجیح می دهد و در این زمان به نظر می رسد بیش از هر چیز وحدت و یکپارچگی اصولگرایان است که می تواند راه را برای شکل گیری مجلسی انقلابی و ارزشی هموار نماید.

لذا کاندیداهای معرفی شده از سوی این جمعیت علیرغم وجود شایستگی ها و توانایی ها، با توجه به عدم قرار گرفتن در فهرست نهایی اصولگرایان که با مشورت و نظارت بزرگان و اشخاص صاحب صلاحیت و مورد اعتماد تنظیم شده است، انصراف خود را از ادامه کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام می نمایند مسلما عملی که برای خدا آغاز شود اثر خود را خواهد داشت هر چند که در ظاهر به نتیجه مورد نیاز نیانجامد.»

گفتنی است در چند روز اخیر موجی از انصراف به نفع فهرست ائتلاف اصولگرایان در جریان است.