به گزارش پارس به نقل از میزان، سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه قانون در مورد سپاه و قیاس عجیب این نهاد با گروه تروریستی داعش، اظهار داشت: کاری که این روزنامه انجام داد اساسا با هیچ مبنایی قابل توجیه و دفاع نیست و این اقدام دست اندرکاران روزنامه قانون باعث می شود آدم به ایران بودن چنین افرادی شک کند.

وی با بیان اینکه کاری که نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس انجام داد در راستای دفاع از حقوق ملت و در راستای حفظ حریم مرزی ایران صورت گرفت عنوان کرد: وقتی که متجاوزی وارد آبهای سرزمینی می شود همین برخورد باید صورت بگیرد و اتفاق جزیره فارسی هم در شرایطی رخ داده که آمریکایی ها مرتبا ما را تهدید به حمله نظامی می کنند.
سردار جوانی با بیان اینکه سپاه با پخش تصاویر بازداشت و گریه نظامیان آمریکایی نشان داد که آمریکایی ها در برابر ملت ایران هیچ غلطی نمی توانند بکنند گفت: اگر کسانی از این مسئله نگران هستند باید ریشه های آن را جستجو کرد؛ درحالیکه تمام ملت ایران از دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی توسط سپاه شادمان شده و از آن استقبال کردند، شاهد بودیم که این اقدام خشم و عصبانیت آمریکایی ها را در پی داشت.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه باید در خصوص هویت دست اندرکاران ایجاد این مسئله در روزنامه قانون بررسی های لازم صورت بگیرد تصریح کرد: گویا این روزنامه ماموریت دارد از طرف آمریکا چنین مطالبی را در داخل ایران منتشر کند. 

 

وی ادامه داد: ما ملتی هستیم که در 100 سال گذشته بارها و بارها شاهد بوده ایم که عوامل بیگانه در داخل کشور با استفاده از نشریات و مطبوعات منافع بیگانگان را دنبال می کرده و همواره در صدد تحقیر ملت ایران بودند و من این اقدام روزنامه قانون را نیز در همین راستا می بینم.

 

سردار جوانی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که این کار را کردند باید از ملت ایران عذرخواهی کنند.