پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- بعضی از مدعیان حزب اللهی ها در طی ده سال گذشته هویت خودشان را در مخالفت با نهادها و گروههای اصولگرایی تعریف کرده اند. نوگرایی و کار جدید را ساز مخالف با بزرگان این قوم می دانند و فرقی نمی کند بزرگان خطا رفته اند یا خیر! درست می گویند یا خیر!

امروز پیامک دست به دست می کنند که چه نشسته اید که میخواهیم برای خوبان خارج از لیست تبلیغ کنیم. لیست خوبان خارج از لیست را نگاه میکنم، اسم پیشنهاد دهنده را نگاه می کنم هیچ شباهتی با هم ندارند! خیلی از «بدان داخل لیست» دقیقا همان ویژگی «خوبان خارج لیست» را دارند و فقط ساز مخالف است که خوب را بد و بد را خوب جا می زند!

مثلا پیشنهاد داده اند برای دکتر خوش چهره تبلیغ کنیم! مگر همین جماعت حزب اللهی ناکوک، دکتر خوش چهره را به دلیل انتقاد از سیاست های دولت احمدی نژاد تا مرز خروج از اصولگرایی نبردند؟

مثلا پیشنهاد داده اند برای دکتر طریقت منفرد تبلیغ کنیم! مگر نه اینکه اگر او در داخل لیست بود، به دلیل وابستگی به جمعیت ایثارگران و رهپویان جز «بدان داخل لیست» لقب می گرفت! حتی آنقدر وصله نامناسبی بود که باید علیه اش تبلیغ می کردیم!

مثلا پیشنهاد داده اند برای دکتر سبحانی تبلیغ کنیم! در انتخابات های گذشته که بارها احمد توکلی از وی برای حضور در صحنه دعوت کرد، شما حزب اللهی های ناکوک کجا بودید؟ روزهایی که به سبحانی برای انتقاد از سیاست های اقتصادی احمدی نژاد تاختید را یادتان رفته؟ اصلا شما کدام یک از مواضع سبحانی را قبول دارید؟

انتخاب لیستی

انتخاب لیستی1

انتخاب لیستی2