گسترش فولاد تیم موفق چند هفته اخیر برای تداوم روند بردهایش در خانه چشم به سه امتیاز برابر راه آهن ته جدولی داشت. در مقابل راه آهن که در این هفته ها روی نوار ناکامی و باخت حرکت کرده بود، آمده بود تا از تبریز دست خالی باز نگردد.

بازی طبق انتظار با میدانداری و حملات گسترش فولاد آغاز شد و میزبان خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 9 بازی مهدی سیدصالحی از یک موقعیت مرده گل ساخت و از شلوغی محوطه جریمه نهایت استفاده را کرد و با یک بغل پای دقیقه دروازه راه آهن را باز کرد.

حملات گسترش فولاد ادامه یافت اما مهاجمان این تیم موقعیت ها را از دست دادند تا با همان یک گل برتری به رختکن بروند.

نیمه دوم با یک شوک برای میزبان آغاز شد. دقیقه 47 بازی پاس پشت پای میلاد ابطحی و ضربه تمام کننده سیدعلی حسینی بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل گسترش فولاد دوباره حملات خود را آغاز کرد و با این وجود اتفاق مهم در دقیقه 60 رقم خورد که مگنو باتیستا به دلیل خطای شدید روی مهرداد محمدی در دقیقه 60 با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد و از زمین بازی اخراج شد تا تیمش در ادامه بازی به دردسری بزرگ برسد. با این وجود گسترش فولاد به گل دوم رسید.

در دقیقه 68 داور بازی در صحنه ای مشکوک روی محسن حسینی خطای پنالتی اعلام کرد و ضربه پنالتی محمد ابراهیمی برخلاف جهت حرکت محسن فروزان وارد دروازه شد.

در ادامه راه آهن با استفاده از 10 نفره شدن حریف جلو کشید و همین جلو کشیدن سبب شد تا بازی به تساوی کشیده شود. مهران موسوی در دقیقه 75 با یک فرار و ضربه فوق العاده از گوشه محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند تا راه آهنی ها امیدوار بازی را پیگیری کنند.

گسترش فولاد که نمی خواست در خانه امتیازی از دست دهد، به رغم 10 نفره بودن حملات خود را دوباره از سر گرفت و سرانجام در آخرین دقایق به گل برتری رسید. در دقیقه 89 پاس فوق العاده سامان نریمان جهان و حرکت فوق العاده محمد ابراهیمی و ضربه عالی اش باعث گل سوم گسترش فولاد شد تا گسترش فولاد با این سه امتیاز شیرین به روند صعودی خود ادامه دهد. بردی که شبیه برد هفته گذشته سرخ ها برابر سیاه جامگان بود. راه آهن نیز با تداوم شکست هایش به دسته پایین تر نزدیک شد.