به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی انگلیس در دو سال کذشته، در دور پنجم این رقابت ها به مصاف هال سیتی خواهد رفت. آرسنال در حالی به مصاف هال سیتی می رود، که سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا دیداری فوق العاده حساس مقابل بارسلونا دارد. با این حال سرمربی این تیم معتقد است که پیروزی مقابل هال سیتی در اولویت است.

 

آرسن ونگر به خبرنگاران گفت:" بازی فوق العاده مهمی پیش رو داریم. بهترین راه آماده شدن مقابل بارسلونا این است که هال سیتی را شکست دهیم. اگر موفق به شکست هال نشویم، خود را در موقعیت بدی در آستانه دیدار حساس مقابل بارسلونا قرار خواهیم داد و این مسئله می تواند تاثیرگذار باشد. جام حذفی فرصتی خواهد بود تا از بازیکنان بیشتری در ترکیب خود استفاده کنیم، بازیکنانی که در بازی های اخیر کمتر در ترکیب تیم قرار گرفته اند. هال سیتی گرچه در لیگ برتر قرار ندارد اما بازیکنانی را در اختیار دارد که همگی در سطح لیگ برتر هستند به همین علت من این دیدار را یک دیدار لیگ برتری حساب می کنم."

 

دیدار مقابل هال سیتی صدمین بازی آرسن ونگر در رقابت های جام حذفی محسوب می شود:" اولین بازی که من در فرانسه از تلویزیون دیدم، یک دیدار از سری رقابت های جام حذفی انگلیس بود. هیچ وقت تصور نمی کردم که روزی برای صدمین بار هدایت یک تیم را در جام حذفی انگلیس عهده دار باشم."