به گزارش پارس به نقل از کاپ،حاشیه دیدار پلی آف مس رفسنجان با مس کرمان به شرح ذیل است:

 *با وجود اینکه مسابقه دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان از ساعت 17:00 آغاز می شد در فاصله یک ساعت مانده به شروع مسابقه حدود 1500 نفر در استادیوم حضور داشتند و به این ترتیب نزدیک به نیمی از استادیوم را پر کرده اند. 

*دو تیم از ساعت 16:10 برای گرم کردن وارد زمین چمن شدند. 

*میزبانی رفسنجانی ها مشکلات زیادی برای خبرنگاران کرمانی ایجاد کرد به طوری که برخی از خبرنگاران کرمانی امکان حضور در جایگاه خبرنگاران را پیدا نکردند. این مساله باعث شد برخی خبرنگاران کرمانی قهر کنند و به رفسنجان نروند.

*پیش از مسابقه مقرر شد پس از پایان نیمه اول مراسم تجلیل از دو قهرمان استان به عمل آید. این دو قهرمان منصور پورمیرزایی و هادی پاک روان نام دارند که قهرمان پاورلیفتینگ و وزنه برداری ایران و آسیا هستند. همچنین مقرر شد در بین دو نیمه از سه کارگر شرکت مس تقدیر به عمل آید.

*علی علیزاده، کاپیتان مس رفسنجان، محبوب ترین چهره میدان است و پیش از شروع مسابقه بارها توسط تماشاگران تشویق شد.وی سال ها در عضویت باشگاههای پرسپولیس و استقلال قرار داشت.

*تماشاگران با شعار «صنعت مس زلزله» تیم مس رفسنجان را تشویق می کنند.

*تیم مس رفسنجان در این بازی با ترکیب پیمان شاملو، علی جراح کار، نادر فتح اللهی، عباس کاظمیان، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، علی مرزبان، مهدی نوری، بهرام رشیدفرخی، علیرضا میرحسینی و امین متوسل زاده به میدان می رود.

همچنین مس کرمان نیز با سیروس سنگچولی، احمدرضا زنده روح، روح الله باقری، علیرضا نظیف کار، بهنام داداش وند، بهتاش میثاقیان، محمد علیزاده، فرزاد حسین خانی، عبدالکریم اسلامی، محمد مختاری و محمدعلی اسماعیل بیگی به میدان خواهد رفت.