به گزارش پارس به نقل از فارس، راهپیمایی روز قدس لحظاتی پیش در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و از ساعت 11:30 و با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان های استان تهران ازجمله ورامین قهرمان آغاز شد.

راهپیمایان ورامینی از مسیر مشخص شده سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کرده و از میدان امام حسین(ع) وارد خیابان شهدا شده و به سوی میدان امام خمینی(ره) حرکت کردند.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین، حسین نوش‌آبادی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و خطیب نماز جمعۀ ورامین حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران است.

«روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن» به‌عنوان شعار امسال روز جهانی قدس اعلام شده است.

این راهپیمایی از سوی بیش از  30 خبرنگار، فیلمبردار و عکاس از منطقه و نیز مناطق همجوار پوشش داده می‌شود.

راهپیمایان ورامینی در مسیر راهپیمایی به نمادهای شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی سنگ پرتاب می‌کنند که به نوعی تداعی‌کننده رمی جمرات است.

راهپیمایان روز جهانی قدس در  ورامین با حمل پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون «ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در این راهپیمایی پیام‌های خود را به گوش جهانیان رساندند.